חיפוש

אסאדו לאירועים משפחתיים

אירוע משפחתי מהווה הזדמנות מצוינת לחוויה קולינרית ראשונה במעלה, וכיום זה קל יותר מאי פעם – באמצעות הקייטרינג של מאסטר מיט.

מאסטר מיט – החברה המובילה בענף

אירועים משפחתיים מהווים הזדמנות יוצאת דופן בעבורכם להעניק לבני המשפחה אוכל איכותי וטעים אשר נעשה בהתאמה אישית, כמו גם בהתאמה לתקציב. למעשה, כיום כפי שמסבירים בחברת קייטרינג אסאדו מאסטר מיט הביקוש עלה בעשרות אחוזים, זאת לאור העובדה כי רבים מבינים כי מדובר באוכל איכותי אשר נבחר ע"י טובי המומחים בענף הבשר, ומהווה אפשרות נוחה ונעימה לבילוי משפחתי נעים אשר משלב את הבשר האהוב ביותר ע"י הישראלים. שיטת הצלייה הייחודית של מאסטר מיט נחשבת לשיטה מתקדמת ואיכותית, אשר משמרת את הבשר למשך כ 6 שעות ומאפשרת לכם ליהנות באירוע שלכם מבשר אסאדו אשר מבושל בתנאים אופטימליים ומהווה את פסגת הטעם בכל הקשור לבשר, מה שיבטיח כי האירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח ומיוחד לאין שיעור.

אסאדו

שירות אישי לכל אורך הדרך

חברת מאסטר מיט חרטה על דגלה מיום הקמתה להעניק את השירות הטוב והמקצועי ביותר בעבור קהל הלקוחות, והיא אכן מבצעת זאת בהצלחה, כפי שיעידו מאות הלקוחות אשר קיבלו שירות קייטרינג אסאדו לאירוע המשפחתי. לאור העובדה כי רבים סבורים כי מדובר בשירות אשר מתאים לעשירים בלבד, מסבירים בחברה כי המחירים אשר מוענקים לקהל הלקוחות נעשים בהתאמה אישית, תוך שימת דגש על איכות הבשר, מה שמבטיח כי התקציב שלכם יושקע בחוכמה באירוע ראשון מסוגו אשר משלב קולינריה גבוהה ביחד עם צוות מקצועי ואמין אשר משתמש בציוד צלייה מתקדם וראשון מסוגו כמו גם בציוד בטיחות, וזאת על מנת להבטיח כי האירוע שלכם בחיק המשפחה יהיה אירוע אינטימי ומיוחד ואשר ישקף באופן מדויק את השאיפות והרצונות האישים, מבלי להפחית ברמת האיכות או ברמת המקצועיות, כך שתוכלו לקבל באירוע המשפחתי חוויה חיובית המורכבת מבשר אסאדו איכותי הנבחר בקפידה אשר יותיר טעמים בלתי נשכחים בפה, וגם בלבכם.

מארגנים אירוע משפחתי בקרוב? מהרו לשמור את מקומכם

כאמור, אם אתם כעת לקראת ארגון אירוע משפחתי – בין אם מדובר במספר משתתפים רב או באירוע משפחתי מצומצם ורוצים למנוע מעצמכם את החוויה המייגעת והארוכה של רכישת בשר וצלייתו על מול עיני האורחים, אנו מזמינים אתכם להצטרף למאות הלקוחות של חברת מאסטר מיט ולקבל את השירות הטוב ביותר בישראל, אשר משלב אנשי מקצוע מהטובים בתחומם ביחד עם נתחי אסאדו ייחודים אשר נבחרים בקפידה ובהתאמה אישית, כמו גם תוספות וקינוחים, מה שיגרום לאירוע שלכם לעלות כמה שלבים קדימה, עד לכדי כך שהוא ייחרט בזיכרונם למשך זמן ארוך. על כן, מהרו לשמור את מקומכם! צרו קשר עוד היום במספר 072-3943080 או היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://www.master-meat.com.