חיפוש

איך בוחרים מטבח שמתאים לבית

בין אם אתם עושים שיפוץ כללי בבית ובין אם תעשו שיפוץ נקודתי כנראה שבסוף תגיעו למטבח. יש שיגידו שהמטבח הוא החלק הכי חשוב של הבית, אתם מבשלים שם, אוכלים שם והרבה מהפעילות והתרחשות הבית מתנקזת אליו. לכן, יש חשיבות רבה לכך שהמטבח יראה מצד אחד לטעמכם ומצד שני יהיה נוח לעבודה כדי שיהיה לכם נעים . כיום בשוק ישנם סגנונות רבים של מטבחים מהם תוכלו לבחור את הסגנון המתאים לכם ביותר.

 

אז איך תבחרו מטבח שיתאים לבית?

באמצעות בחירת סגנון עיצוב ייעודי תוכלו לבטא את הסגנון האישי שלכם ואת הצרכים שלכם בבית:

 

מטבח מודרני

מטבח מודרני מוגדר כמטבח המאופיין בפונקציונאליות רבה, קווים ישרים, צבעים נקיים ועוד. שימוש בעיצוב זה ייתן למטבח שלכם תחושה מרווחת וחלל גדול.

 

מטבח כפרי

עם שימוש בקווי עיצוב המדגישים חמימות ונעימות עיצוב כפרי יבטא חיבור לטבע ולאדמה. מטבח זה יעוצב באופן שבו הוא יהיה המרכז המשפחתי של הבית. היתרון בכך שהוא יגרום לכם ולאורחים שלכם להרגיש בבית מידית. הוא לא נועד רק מבחינה פונקציונאלית להכנת אוכל אלא יבטא גם מקום של מפגש משפחתי. הוא עשוי לרוב מעץ ויכלול שולחן אוכל מרכזי ותאורה חמימה. מבחינה פונקציונאלית מטבח זה הוא הנוח ביותר לעבודה, כלי המטבח ימוקמו באופן נגיש וחופשי, זאת בניגוד לסגנונות אחרים השואפים למראה נקי יותר.

 

מטבח פרובנס

מטבחים המאופיינים בסגנון המשלב מוטיבים עתיקים יחד עם המטבח הכפרי מחד הטומן בחובו עיצוב בקווים נוסטלגיים וחמימים ועיצוב חדשני המסמל את המטבח המודרני מאידך. סגנון עיצוב זה זה מיובא ממחוז ירוק וכפרי בצרפת כאשר היתרון העיצובי בו הוא יצירת קונספט משולב. על מנת לתכנן מטבח מהסוג הזה, יש לבחור חומרי גלם מתאימים על מנת שיתקבל האיזון הנכון והמדויק שיתאים לכל זמן ותקופה.

 

מטבח יוקרה

עיצוב הנוצר תחת הביקוש ההולך ועולה למטבח שיתאים לאורח חיים מודרני ויוקרתי כאשר עיצוב בתים מפואר הולך וגובר ועל המטבח להשתלב בתוכו. חומרי הגלם בהם ישתמשו יהיו מהטובים ביותר תוך ירידה לפרטים הקטנים, יפים מבחינה אסתטית ועמידים  ביותר. כחלק מהסתכלות על הפרטים הקטנים ביותר, במטבח זה ישולבו מוצרי חשמל ואביזרים יוקרתיים שיוסיפו לתחושת הפאר.

 

מטבח לבן

הקונספט של מטבח לבן הולך ונכנס לשוק העיצוב, הוא נותן מענה למי שרוצה לעצב את הבית שלו במראה נקי ואסתטי. כדי להעניק חלל נרחב ומואר לדירה משתמשים באלמנטים בצבע הלבן דבר שמיובא גם לעיצוב המטבח, בין אם הארונות, משטחי העבודה, הקירות וכו'. אלמנט עיצובי נוסף כולל זריקת צבעים בהירים המשתלבים עם הלבן.

על מנת להתרשם בהרחבה מהסגנונות השונים בהם תוכלו לעצב את המטבח שלכם תוכלו למצוא באינטרנט מידע רב, בין היתר בכתובת הבאה: https://www.dopaz.co.il.

מטבחים