חיפוש

איך לשלב דשא סינטטי במטבח חוץ

דשא סינטטי הוא הפתרון המושלם לאנשים שאין להם את הזמן או הרצון להשקיע בחצר, אבל עדיין רוצים את המראה של גינה אסתטית, ירוקה ויפה.
מחקרים מוכיחים שגם ועדי בית מעדיפים להשתמש בדשא סינטטי כחלק מעיצוב חצר וסביבת הכניסה של הבניין. הרבה יותר נוח וקל לרכוש דשא סינטטי מאשר לטפל בגינה, במיוחד כשיש בניינים שהמיקום והתאורה לא מאפשרים להם לגדל צמחייה מסוימת.
אם גם אתם מרגישים ש "הדשא של השכן ירוק יותר" המאמר הזה הוא בשבילכם.

 

דשא סינטטי ידידותי לסביבה

רבים נוטים לחשוב שדשא סינטטי מיוצר מפלסטיק ולכן מזיק לסביבה, אבל הדבר אינו נכון. דשא סינטטי תורם בשמירה על איכות הסביבה וחוסך לכם עלויות של תחזוקה, השקיה וטיפול הכרוכים בדשא טבעי.

 

דשא סינטטי בגינה עם מטבח חוץ

תחילה חשוב להבין את צורכי הגינה. תכנון הגינה שלכם צריכה להתחשב גם בתוואי השטח, גודלו והנראות הכללית אבל גם את הרצונות והצרכים שלכם. בסופו של דבר זוהי הגינה שלכם והיא צריכה להיות יפה ומתאימה עבורכם. לכן, כדאי להתייעץ עם אדריכל נוף, מעצבת פנים או גנן טוב בתכנון ומציאת פתרונות יצירתיים שישלבו בין הרצוי למצוי ומתאפשר בפועל בהתאם לתאורה ולחלל של הגינה.
העם הישראלי מושפע מאוד מהעם האמריקאי. וכך גם בעולם האדריכלות אנחנו הולכים ונהיים דומים  להם בהמון מובנים. בתחום הגינות, דבר שהפך מאוד פופולרי בהשראת העם האמריקאי הוא בישול ואירועי גינה. אין דבר מזוהה יותר עם העם והסרטים האמריקאים כמו ברביקיו בגינה. וכך ישראלים רבים אימצו את המנהג שמתאפשר פעמים רבות בשנה בשל מזג האוויר הקיצי שלנו רוב ימות השנה.

 

דשא ירוק כל השנה

אחד מהיתרונות הבולטים של דשא סינטטי זה שהוא ירוק כל השנה. הדשא הסינטטי אינו מושפע מחילופי מזג האוויר בניגוד לדשא הרגיל שמצהיב ומתקשה בחודשי הקיץ החמים ונהיה דליל ובוצי בחורף.
הדשא הסינטטי נעים יותר לישיבה והליכה בגינה ומאפשר לכם לנצל כמות גדולה יותר של גינה לצרכים כמו לארח חברים או לצאת להתאמן בחוץ.
בחרו דשא נעים ורך למגע, שלבו ביחד עם הדשא הסינטטי אבנים דקורטיביות. צרו לעצמכם סגנון על ידי שיטוט באתרים לעיצוב הגינה וקחו השראה.

 

סוגי דשא סינטטי

הצפיפות של הדשא: צפיפות הדשא קשורה בריבוי הסיבים שיש בו. צפיפות הסיבים מקנה לדשא מראה יותר עשיר, איכותי והדשא הסינטטי השאר לזמן ממושך יותר מדשא דליל.
קוטר הסיבים: לדשא של הגינה שלכם בחרו דשא סינטטי בעל קוטר סיבים עבה. אם אתם בוחרים דשא למדשאות נוי שעליהן לא דורכים, אין חשיבות לקוטר הסיבים.
גובה הסיבים: סיבי הדשא הסינטטי מדמים את עלי הדשא. ההבדלים בין גובהי הדשא הן עניין של העדפה אישית ואין קשר בין הגובה לאיכות.

דשא סינטטי