חיפוש

איפה נמצא הפילטר בתמי 4?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמופנות אל טכנאים שמטפלים בתקלות במכשירי התמי 4 נוגעת למיקום של חלקים פנימיים חיוניים. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק מה הן השאלות הנפוצות ביותר, כדי שנוכל לענות בכל פעם על אחת מהן ולהקל על משתמשי המכשיר. במדריך הנוכחי נענה על השאלה שנוגעת למיקום הפילטר. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי ולהכיר מקרוב את מכשיר ה – תמי 4 שברשותכם.

 

תכירו את המיקום של הפילטר

אתם לא צריכים לבצע "ניתוח לב פתוח" למכשיר התמי 4 שברשותכם. אם אתם רוצים להגיע אל הפילטר, כדאי שתדעו שכל שעליכם לעשות זה לפתוח את החלק העליון של המכשיר (החלק מהפלסטיק) ולהניח אותו בצד. ברגע שתעשו זאת, תגלו מצד שמאל את החלק העליון של הפילטר. כן, כן, זה כל כך פשוט ואתם יכולים להגיע אליו בקלות.

מסנן בתמי 4

צריכים להחליף את הפילטר? זה כבר עניין אחר

אם הגעתם לכאן בשביל לדעת איפה נמצא הפילטר במטרה להחליף אותו באחד חדש, עליכם לדעת כי מדובר בהליך שצריך להתבצע על ידי מומחה בתחום. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מעמיק אודות טכנאי שיגיע עד אליכם ויחליף את הפילטר הקיים אל פילטר לתמי 4 חדש. כזה שיאפשר לכם לשתות מים נקיים מאבנית, כלור וחול.

 

למה חשוב להסתייע בבעל מקצוע?

מי שמשתמשים במכשיר תמי 4 לשתייה של מים טריים וצלולים יודעים טוב מאוד מה עומד מאחורי הבחירה במכשיר זה. מדובר בעצם באנשים שמבינים עניין ויודעים שמי הברז שלנו לא בריאים לשתייה. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם שותים מים טריים ונקיים מהמכשיר שלכם, עליכם להסתייע בבעל מקצוע שיביא לכם פילטר לתמי 4 שנחשב למקורי. שכן, יש לא מעט חיקויים של פילטרים שאתם עשויים לרכוש (בגלל שאין לכם ידע מעמיק בנושא) ואלו אינם מסננים את המים באופן איכותי, בהשוואה למסנני המים המקוריים של חברת תמי 4.

מסנן בתמי 4

בחרו בטכנאי מומלץ ומוסמך

זה הזמן לסגור את המכסה של התמי 4 ולהשאיר את הפילטר הנוכחי במקומו. שכן, בשלב זה עליכם לערוך חיפוש אחר טכנאי בר מים מומלץ ומוסמך. כזה שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ויתקין לכם פילטר מקורי וחדש. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור באחת מהפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • פורומים
  • לשונית הביקורות של גוגל

תמיד אפשר גם לשאול שכנים, מכרים או קרובי משפחה שעושים שימוש בתמי 4 לגבי המלצות. שכן, כך, תוכלו לקבל מידע מהימן שיאפשר לכם להחליף את הפילטר עם שקט נפשי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המיקום של הפילטר. עכשיו אתם יודעים איפה הוא נמצא וברור לכם מה עליכם לעשות בשלב זה, כדי שתוכלו לשתות מים טריים וצלולים ממכשיר התמי 4 שלכם. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתבחרו נכון.

מסנן בתמי 4