חיפוש

אלמנטים נוספים שתוכלו להוסיף לעיצוב הגינה

מעוניינים לשדרג את גינת הבית הפרטי שלכם? אולי את גינת המשרד? בין אם ככה או ככה, אנחנו נמליץ לכם על הוספת דקורציה ואלמנטים עיצוביים אחרים.

קודם כל והכי חשוב, בוא לרגע נדבר על התקציב לשם הפרויקט המיוחל הזה.

שדרוג הגינה הפרטית אמנם יצריך ממכם ייעוד של תקציב מסוים ועבודה מאומצת, אבל בסוף זה יהיה שווה את זה. אנחנו ממליצים לכם על הוספת פריטים עיצוביים כאלו ואחרים, ועדיף שזה יהיה תוך תקציב שפוי לעניין. בסופו של דבר, השמיים הם הגבול והכול תלוי נטו ביצירתיות שלכם. אם אתם מעוניינים לשדרג את הגינה בתקציב שפוי, אנחנו ממליצים בחום על צמחיה מלאכותית, עציצים מלאכותיים, פרחים מלאכותיים ועוד. בואו נדבר לרגע על מחירים של עציצים מלאכותיים למרפסת ולחצר. הנה כמה דגשים שילוו אתכם במהלך פרויקט העיצוב שלכם בחצר הפרטית בבית, או במשרד.

 

מה המחירים הממוצעים לצמחייה מלאכותית בגינה פרטית?

מחירי צמחיה מלאכותית מתחילים מעשרות שקלים בודדים. בעשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש פרחים מלאכותיים יפהפיים, לרבות פרחים עם עלי משי שבדרך כלל יעלו קצת יותר. זאת ועוד, ניתן גם לרכוש עצים מלאכותיים במחירים של מאות שקלים בודדים.

רוצים לשדרג את הגינה אפילו עוד יותר? אנחנו נמליץ לכם לרכוש עצים מלאכותיים עם פירות עליהם. פשוט מקסים. האמת, שזה נראה ממש כמו עץ אמיתי ומומלץ למקמו בחצר פרטית בשמש. השמש מספקת אפקט שניכר על הצמח, גם אם הוא מלאכותי.

 

כמה עולים צמחים מלאכותיים יוקרתיים ועצים מלאכותיים לגינה?

החל ממחירים של 250 ₪ – 500 ₪ בממוצע, תוכלו לרכוש צמחים מלאכותיים לגינה, אפילו צמחים מלאכותיים יוקרתיים. צמחיה מלאכותית יוקרתית מגיעה בכל מיני גדלים וגוונים, סוגים וגבהים. אם אתם רוצים להתאים את הצמח המלאכותי בצורה הכי טובה, יהיה כדאי לקבל סיוע מקצועי.

תוכלו לקבל את הסיוע הזה מצוות המומחים של חברת דירה דיל – צמחיה מלאכותית לבית ולחצרות פרטיות. עוד פריטים עיצוביים שאנחנו רוצים שתיקחו בחשבון, גם כדים לגינה. ישנם כדים מעוצבים לגינות פרטיות מסוגים שונים, כולל למשל כדים גדולים לגינות פרטיות.

 

כדים לגינה ופסלונים לחצרות פרטיות משדרגים משמעותית

כדים לגינה יכולים להכיל בתוכם צמחיה חיה, אבל גם בהחלט אפשר למקם בתוכם צמחיה מלאכותית שלא מצריכה ממכם שום גינון ותחזוקה. בין אם ככה או ככה, בכל מקרה אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון גם פסלונים קטנים.

ניתן לרכוש פסלונים לגינות פרטיות מכל מיני סוגים, גם גמדים קטנים שנותנים תחושה של אגדות אצלכם בגינה הפרטית. רוצים רעיונות נוספים? אנחנו רוצים להמליץ בחום על בניית שערי עץ דקורטיביים. לא מדובר בשערי חניה מאסיביים, אלא בשערים קטנים ודקורטיביים שניתן לשלב עליהם צמחיה מטפסת. מעדיפים צמחיה מלאכותית מטפסת? גם טוב.

 

גינה מעוצבת