חיפוש

אמריקה זה כאן – כך תארגנו את המקרר בעזרת הטרנד האמריקאי

מוצאים את עצמכם זורקים מוצרים פגי תוקף שבכלל לא זכרתם שקניתם? הייתם רוצים לאכול בריא יותר? נמאס לכם מתרבות השפע והייתם רוצים להפסיק לבזבז על אוכל שבסופו של דבר אתם לא אוכלים? הפתרון פשוט וקל – מייקאובר למקרר שלכם! איך עושים את זה ולמה? הנה כל מה שאתם חייבים לדעת.

 

המקרר איננו מחסן

מכירים את הרגע הזה בו אתם חוזרים מקניות ופשוט פורקים את תכולת השקיות למקרר, בלי להבחין בין מוצרים דורשי קירור לכאלה שלא ובוודאי שבלי לשים לב ולהתייחס לתאריכי התפוגה השונים? זה קורה לכולנו, מתייחסים למקרר כמחסן בו ערימות של קופסאות, רטבים פתוחים שהתיישנו מזמן וסירים עם אוכל משבוע שעבר.

לא נעים… אבל מה אפשר לעשות עם זה?

מדפים

סידור המקרר לפי הטרנד האמריקאי

הטרנד האמריקאי מתייחס בעצם לסידור המקרר באמצעות כלים ייעודיים שהם מצד אחד סופר פונקציונליים ומצד שני חגיגה לעיניים מבחינה עיצובית – הם יפים, צבעוניים ומגניבים, מבלי לגרוע בהתאמתם המושלמת לצרכי האחסון השונים של כל אחד מאיתנו.

מה למשל? כלים למטבח מעוצבים בשלל צבעים וצורות – קופסאות LOCK&STORE, ארגוניות שונות, בוצ'רים מקצועיים ואביזרים משלימים בעיצוב היסטרי. כך לכל מוצר יש מקום משלו והוא נגיש וגלוי לעין, כך שלא תוכלו לפספס אותו ולשכוח מקיומו. התוצאה – סוף למוצרים פגי תוקף וקערות אוכל חצי אכולות, פלוס – שמירה על טריות המוצרים והארכת חיי המדף שלהם.

 

נראה טוב, מרגיש טוב

יש כמה פריטי אחסון שישנו את חייכם, למשל ארגוניות למקרר שתוך זמן רב יאפשרו למדפים שלכם להראות נקיים ומסודרים בצורה קפדנית – מסוג האירועים שלגמרי ראוי לצלם ולהשוויץ בהם ברשתות החברתיות.

איזה סוגי ארגוניות יש? כל סוג שתעלו בדעתכם – ארגוניות ביצים, ירקות ובקבוקים הם חלק קטנטן מההיצע המטורף ובל נשכח להזכיר את חומרי הגלם השונים – פלסטיק שקוף, ארגוניות זכוכית, סלסלות מתכת צבעוניות וכל מה שביניהם.

 

מקרר מסודר – תזונה בריאה

מעבר לעובדה שמקרר מסודר עושה לנו נעים בעיניים ובלב, עצם הסידור משפיע על הדרך בה אנו מתייחסים למזון מבחינת תזונה וצריכה. למה הכוונה? כשאנחנו נותנים לסידור המזון את תשומת הלב הראויה, אנו ערים למה קנינו, מהם תאריכי התפוגה ואיזה מאכלים ניתן להכין מהפריטים השונים.

המשמעות היא שכפי שהמקרר מסודר ונעים, כך נתייחס בהמשך גם לצלחת שלנו ונעדיף לאכול אוכל מגוון, בריא ואסתטי ובמקביל – ננצל את המצרכים בצורה מקסימלית, מה שיוביל לצרכנות נבונה יותר ופחות בזבזנות בקניות.

לסיכום, הטרנד האמריקאי הוא הרבה יותר מסתם טרנד חולף, אלא דרך חיים של ממש, וזה מבלי שהזכרנו את תחושת הסיפוק האדירה שמתעוררת לנוכח המראה המלבב. אז אם אתם רוצים להרגיש טוב, לאכול טוב ולחסוך לא מעט כסף – התחילו לסדר.

מקרר מסודר