חיפוש

למה מלכתחילה? כל היתרונות בעריכת בדיקת בדק בית בדירה חדשה

הולכים לקנות דירה חדשה? סגרתם כבר את החוזה עם הקבלן שמוכר לכם את הדירה? קודם כל מגיע לכם מזל טוב גדול והרבה הצלחה. אבל בשלב הזה, כשהדירה כבר לקראת סוף הבנייה ועוד לא נכנסתם לגור בה חשוב מאוד לבצע בדק בית. הכנו לכם כאן מדריך קצר וברור, ואחרי שתקראו אותו תבינו כמה חשוב לבצע בדק בית גם כאשר אתם רוכשים דירה חדשה, ולא רק בקנייה של דירה מיד שנייה. מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

מה זה בכלל בדק בית?

בדק בית, כמו שאפשר להבין משם המושג, הוא בדיקה מקיפה של הנכס. לא מדובר על בדיקה מקיפה שאתם, הרוכשים המיועדים של הדירה מבצעים, אלא על בדיקה של איש מקצוע. בדק בית נעשה על ידי מהנדס בנייה שמגיע לדירה ועובר על כל המערכות שיש בה. הוא בודק היטב את הצנרת, את מערכות החשמל, הגז, האיטום, ועוד.

מטרתו של בדק בית היא לבחון ולחפש בעיות ותקלות בדירה עוד לפני שאתם נכנסים לגור בה, ובכך לתת לכם אפשרות לטפל בבעיות ולפתור אותן עוד לפני שנכנסתם לגור בדירה. אם אתם גרים באזור הדרום ורוצים עוד מידע ופרטים על בדק בית באזור, תוכלו ללחוץ על הקישור הזה בדק בית בבאר שבע.

בדק בית

למה לעשות בדק בית כאשר רוכשים דירה חדשה?

אז הבנו מה הרעיון של בדק בית, וברור למה חשוב מאוד לערוך אותו כאשר אנו רוכשים דירה מיד שנייה. אבל למה צריך לעשות בדק בית לדירה חדשה שאנו קונים? זה קצת מוזר לבדוק משהו חדש שאנו רוכשים. חשוב מאוד להבין שגם בדירות חדשות יש לפעמים בעיות ותקלות שנוצרות במהלך הבנייה ולכן צריך לבצע בדק בית מקיף.

 

מה היתרונות של בדק בית בדירה חדשה

אספנו כאן עבורכם כמה מהיתרונות של ביצוע בדק בית לפני רכישה של דירה חדשה:

  1. תיקון הבעיות בקלות ובמהירות – אם תבצעו את בדק הבית בזמן, ואיש המקצוע מטעמכם יעלה על ליקויים, תוכלו להעביר אותם לקבלן במהירות. הקבלן שעדיין עובד בדירה יטפל בליקויים ויפתור את הבעיות בקלות ובמהירות. ברגע שהקבלן עזב את הדירה יהיה לכם הרבה יותר קשה להשיג אותו.
  2. ניצול האחריות – הרבה מאוד קבלנים נותנים אחריות על הדירות שהם מוכרים לכמה שנים. אם תבצעו בדק בית מקיף בדירה לפני הרכישה תדעו בדיוק מה המצב שלה ואיזה ליקויים יש בה, כך שכאשר תפעילו את האחריות על הדירה, הקבלן לא יוכל לטעון שמדובר כאן על שימוש לקוי שלכם שגרם לבעיות.

 

סיכום

בדק בית הוא פעולה סופר חשובה גם לפני רכישת דירה חדשה. אולי זה יפליא אתכם, אבל גם בדירות חדשות יש לא מעט ליקויים ובעיות בבנייה. חשוב לבצע את הבדיקה ולדרוש מהקבלן לטפל בבעיות.

בדק בית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא