חיפוש

המכשיר הנוסף שאתם צריכים במטבח ואתם לא יודעים

מטבח מאובזר הוא מטבח שיש בו לא רק את המכשירים הקונבנציונאליים שאנחנו רגילים אליהם כמו מקרר, מיקסר ותנור אפייה. מטבח מאובזר הוא כזה שיש בו את כל הכלים, האמצעים והגאדג'טים שיגרמו לכם לבשל בהנאה ובנוחות מבלי לדאוג לכל מה שמסביב. אחד המכשירים החדשים בשוק שאתם צריכים במטבח הוא סופח לחות. מהו המכשיר הזה? מה היתרונות שהוא נושא ולמה הוא מהווה חובה בכל מטבח? מיד נגלה לכם.

 

מה זה סופח לחות?

סופח לחות, כשמו כן הוא, הינו מכשיר שעוזר להורדת הלחות בבית. כידוע, במדינת ישראל, ימי הקיץ אינם קלים, החום מתיש, אבל הלחות היא פשוט בלתי נסבלת ויש בה כדי לפגוע בבית שלנו וגם במטבח. על מנת לנסות ולהוריד את אחוזי הלחות בבית, למנוע רטיבות ועובש, וליהנות מבית ומטבח מאווררים – כדאי לרכוש סופח לחות שיפתור את הבעיה.

מִטְבָּח

מה ההבדל בין הגדלים השונים של סופחי הלחות?

סופח הלחות שאנחנו משתמשים בו יכול להגיע במגוון גדלים. לחות היא דבר משתנה, ועלינו גם להתחשב בגודל החלל והבית. אם במטבח שלנו שוררים אחוזי לחות גבוהים יחסית ומדובר בבית גדול, ניתן להשתמש במכשיר סופח לחות 30 ליטר שיכול לספוח עד 30 ליטר לחות ב-24 שעות בלבד. אם אחוזי הלחות אצלכם בבית די נמוכים, אבל עדיין קיימת רטיבות ועובש – ניתן להשתמש בסופח לחות קטן יותר, בגודל 20 או 10 ליטר.

בחירת הגודל של סופח הלחות צריכה להתחשב בגודל הבית, בתנאי הלחות ובאופן תדירות הבישולים. ייתכן שאם ביתכם גדול, אך יש בו מעט לחות, תוכלו לרכוש סופח לחות של 10 ליטר בלבד. אך, אם ביתכם קטן, ויש בו הרבה לחות – ייתכן כי תצטרכו לרכוש סופח לחות בגודל 20 או 30 ליטר.

 

איך סופח לחות עוזר במטבח?

סופחי לחות עוזרים במטבח לבשלנים שנהנים לעמול על מנות במשך שעות, אך סובלים מלחות עודפת. הלחות העודפת יכולה להיווצר לא רק בגלל רמת הלחות הכללית בדירה עצמה, אלא גם בגלל מלאכת המטבח. בישול וגם אפייה, שניהם יכולים להוסיף לחות רבה מאוד למטבח, דבר שיכול להקשות ולהעיק על הבשלנים. אם אתם נהנים מבישולים, אפייה, צלייה או כל דבר שגורם לעשן ולאדים בבית – אין ספק שסופח לחות יכול לעזור לכם.

ספיחת הלחות מקלה על נוחות הבישול ומעניקה לנו סביבת עבודה נעימה עם אוויר נקי יותר. כמו כן, לחות גבוהה עלולה לפגוע במוצרים במזווה ולגרום להם לפתח עובש. סופח הלחות ימנע זאת, וכך תוכלו לחסוך את עוגמת הנפש ובזבוז הכסף המתלווים לזריקת מוצרים שהתקלקלו עקב לחות.

 

לסיכום

סופח לחות הוא מוצר חדשני שיכול לחולל מהפך בבתים שסובלים מלחות, עובש בקירות או רטיבות. סופח לחות יכול לסייע בכל רחבי הבית, ובפרט במטבח. בעת הרכישה, אל תשכחו להתאים את גודל סופח הלחות לגודל הדירה ולרמת הלחות השוררת בה. מה שבטוח זה שברגע שיהיה לכם סופח לחות בבית, לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו.

מִטְבָּח