חיפוש

הקומה 2 – עיצוב הבית של כל בו חצי חינם

מה אתם מצפים למצוא בסופר כשאתם הולכים לקניות? אם אתם מעוניינים רק במוצרי מזון, אתם יוצאים מרוצים מכל סופר שכונתי, אבל אם אתם רוצים יותר מזה, תנו לנו לספר לכם על הקומה ה-2. הקומה השנייה היא הסוד המפורסם ביותר בארץ, הסוד שמשנה את חווית הקנייה והופך אותה למרגשת ויעילה הרבה יותר. אם אתם רוצים לגלות מה תמצאו בה, הישארו אתנו. 

 

עיצוב הבית

אין דבר חשוב יותר מהאווירה שיש בבית. כולנו רוצים לחזור לפינה שתעניק לנו רגעים נעימים של שלווה ושקט. עיצוב הבית הוא חלק בלתי נפרד מהאווירה שלו. הצבעים, הרהיטים, הבדים והכלים, כולם חשובים, מהחלקים הקטנים ביותר ועד לגדולים. כדי לשמור על רעננות ותחושת חידוש, מומלץ לחדש את כלי הבית או המטבח מפעם לפעם. תופתעו לחוש כמה כלי הגשה יפה, לדוגמה, משנה את האווירה.

כלי מטבח

קניות לבית

בדקנו ומצאנו שלא כולנו אוהבים את המשימה של עריכת קניות, אבל בוודאות כולנו מבצעים אותה. אנחנו מוצאים את עצמנו נכנסים לסופר ויוצאים ממנו אחרי פרק זמן ממושך, אבל זו רק תחילת הסיבוב. אחרי הסופר אנחנו צריכים לעצור בחנות כלי מטבח כדי לקנות את הסיר השטוח לדגים, ובחנות אחרת סט צלחות בצבע מיוחד, וזה לא נגמר… חצי חינם הוסיפו את הקומה ה-2 כדי לחסוך לכם את כל הסיבובים.

 

הקומה ה-2

אתם בוודאי כבר סקרנים לדעת יותר. אז מה יש בקומה השנייה בכל בו חצי חינם שהופך אותה לכל כך מיוחדת? בקצרה, יש בה את כל מה שאתם צריכים ורוצים למטבח. פתרונות אחסון, כלי הגשה, סירים ומחבתות, טקסטיל וכלי אפייה, הם רק קצה המזלג של השפע שתמצאו שם. אל תשכחו שאתם עדיין בסופר, ואת כל זה תוכלו לקנות יחד עם הפסטות, הפירות, הירקות ושאר מוצרי המזון, במקום אחד.

כלי מטבח

קנייה משודרגת

גם אם אתם מאלה שממש לא אוהבים לערוך קנייה בסופר, הקומה ה-2 תשנה לכם את החוויה. כשאתם עושים קנייה לבית שכוללת, מעבר למצרכי המזון, גם מוצרים לעיצוב הבית וכלי מטבח, הקנייה מקבלת אופי אחר. חוויית הקנייה מתחדשת והופכת להיות מעניינת הרבה יותר כשכלולים בה גם כלים יפים לבית. תהיו חייבים להודות בכך שבחירת סט צלחות מיוחד תהפוך לכם את הקנייה בסופר לקנייה נעימה ושווה.

 

לסיכום

אם אתם רוצים לעשות את הקניות שלכם בסופר שווה במיוחד, אתם כבר יודעים להיכן לפנות. כל בו חצי חינם הוא המקום המושלם עבור אלה שרוצים לשדרג את הקנייה בסופר לחוויית קנייה טובה ופרקטית. במקום אחד תוכלו למצוא, מעבר למצרכי המזון, גם את כל מה שאתם צריכים לבית ולמטבח. נכנסים למקום אחד ויוצאים ממנו מצוידים ומוכנים לכל תרחיש. מניסיון, אין כיף כזה. תיהנו ☺

כלי מטבח