חיפוש

באילו צבעים ניתן לעשות חיפוי זכוכית למטבח?

חיפוי זכוכית למטבח הפך לפופולארי במיוחד לאחרונה, ונראה שיותר ויותר אנשים מבינים את השימושיות והנוחות שהוא מעניק, כמו גם את האפקט העיצובי שהוא טומן בחובו. מעבר לפרקטיות והנוחות, עלינו לזכור גם שמטבע הדברים – המטבח שלנו מהווה מקום מפגש לבני המשפחה, לאורחים, ומעבר לכך – אנו מבלים בו רגעים רבים במהלך היממה. משום כך מוקדשת חשיבות גבוהה לעיצוב שלו מבחינת צבע, עכירות והדפסים. באילו צבעים ניתן לעשות חיפוי למטבח?

התאמת חיפוי זכוכית למטבח שלנו

קירות המטבח שלנו חשופים באופן רציף לטמפרטורות גבוהות, רטיבות, עובש, כתמי מזון ובישול ועוד. בצורתם הרגילה, הקירות עלולים להיות קשים יחסית לניקוי ותחזוקה, וזו אחת הסיבות שאנשים רבים בוחרים לצפות את קירות המטבח שלהם בחיפוי זכוכית. מעבר לעניין התחזוקה והניקוי, חשובה גם בחירת הצבע לחיפוי המטבח שלנו, כיוון שאנו רוצים להקנות למטבח שלנו תחושה הרמונית ושילוב צבעים נכון ומדויק. דוגמאות לצבעים שונים, הדפסים מיוחדים וגישות עיצוביות מודרניות, תוכלו למצוא באתר זגגות השרון המתמחים בהתאמת חיפוי זכוכית לקירות מטבח, ועבודות זכוכית נוספות מכל הסוגים.

מה חשוב בעת בחירת צבע לחיפוי זכוכית למטבח?

ישנם מספר אלמנטים שעלינו להתחשב בהם בעת שנבחר צבע לחיפוי הזכוכית שלנו, וזאת מעבר לעובדת ההעדפה האישית שלנו בבחירת הצבע.

התאמה לשאר המרכיבים

לרוב כשאנו מתקינים חיפוי זכוכית במטבח, אנו לא עובדים בחלל ריק, אלא במטבח שהוא כבר מעוצב בצורה מסוימת מלכתחילה. מסיבה זו אנו צריכים להתחשב בצבעים שכבר קיימים, ועלינו לבחור חיפוי בצבע שישתלב עם צבעי המטבח ו"ידבר" בשפה שלהם. גישות עיצוביות מסוימות דוגלות ב"שבירה" של צבעים מסוימים ע"י צבעים אחרים, אך גם את זה יש לעשות ע"פ כללים וחוקים מסוימים, שלגביהם יוכלו לייעץ לכם אנשי מקצוע בתחום. אנשים שאינם מעוניינים לשנות מאומה בצבעי המטבח שלהם, ולמרות זאת מעוניינים להשתמש בחיפוי זכוכית – תמיד יוכלו לבחור חיפוי שקוף שאמנם יעניק ברק מיוחד, אך לא ישנה את הצבע של קירות המטבח.

פונקציונליות

אנשים רבים מקדישים מחשבה לצבע החיפוי בהקשר לכתמים שעמם הוא צפוי להתמודד. בעוד חיפוי זכוכית לבן ידגיש כל כתם קטן על גביו ויצריך תחזוקה תכופה יחסית, חיפוי כהה יותר או כזה המעוצב באופן "מקושקש", ייעשה בדיוק ההיפך.

אשליית מרחב

צבע החיפוי ישפיע רבות על אשליית המרחב שלנו במטבח, ולכן אנו צריכים להתאים אותו ע"פ רצונותינו. במטבחים קטנים, לרוב נרצה צבעים ש"פותחים" את המרחב ומעניקים לנו אשליית מרחב. במטבחים גדולים המעניקים תחושה "קרה", נרצה לבחור בצבעים כהים דוגמת צבעי אדמה, שיעניקו אשליה של מרחב יותר משפחתי, קטן ופחות מנוכר.

הדפסים והזמנות מיוחדות

חברות רבות מאפשרות ללקוחותיהם להזמין צבעים מותאמים אישית, כך שתוכלו לבחור בדיוק את הצבע שדמיינתם עבור המטבח שלכם, ומבלי להתפשר כלל!