חיפוש

חלום שמתגשם: כך תבנו את מטבח החוץ מהחלומות שלכם

אם יש לכם חצר צמודה לבית ואתם אוהבים לארח, מטבח חוץ יכול להפוך את חוויית האירוח שלכם לבלתי נשכחת! הקמת מטבח חוץ כרוכה בהשקעה כספית ומחשבתית. אבל אם אתם כבר מתכננים לעשות זאת, כדאי שתעשו זאת בצורה הטובה ביותר שתשרת אתכם לאורך זמן. כאן ריכזנו עבורכם מידע על בניית מטבח חוץ. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

תכנון מקדים של מטבח החוץ

הדבר הראשון בבניית מטבח חוץ הוא התכנון. יש מספר דברים שחשוב לתכננן אותם.

 

גודל השטח

חשוב לבדוק מראש מהם צרכי דיירי הבית. היכן הם מתכננים לאכול את הארוחות? במטבח עצמו סביב שולחן אוכל, או ששולחן בר יספיק? מה גודל החלל הקיים בו ניתן להקים מטבח חוץ. קיימים סוגים שונים של מטבחי חוץ, כך שיהיה ניתן להתאים מטבח חוץ העונה לצרכי הדיירים על פי גודל השטח הקיים.

 

התאמה לצרכים

תכנון המטבח כולל חשיבה להתאמת המטבח לכל הדיירים. האם מעוניינים להתאים את הישיבה ליד השולחן גם לילדים? במקרה כזה יהיה צורך ברכישת כיסאות מותאמות לילדים קטנים. תכנון מטבח חוץ אחד לא יהיה זהה למשנהו בשל הצרכים המשתנים. ולכן, התכנון הוא שלב חשוב במיוחד. את הכיור לנטילת ידיים חשוב למקם בגובה שיהיה נגיש גם לילדים.

 

מיקום מוצרי החשמל במטבח החוץ

מכשירי חשמל עלולים להביא לסכנות ולכן חשוב למקם אותם במקום בטוח ומוגן מפני רוחות, חומרים דליקים וכדומה. יחד עם זאת, חשוב למקם את מכשירי החשמל רחוק מפינות הישיבה כדי להרחיק מהם ילדים.

 

חומר עמיד וחזק

החומרים מהם מטבח חוץ עשוי אמורים להיות חזקים מספיק כדי לעמוד בפני רוחות, חבטות ופגעי מזג אוויר נפוצים. לרוב, מטבחי החוץ האהובים הם מטבחי אלומיניום שלא מחלידים ואיכותיים מספיק לשימוש כזה.

 

מה מטבח חוץ יכלול?

אתם אלו שבוחרים מה למקם במטבח החוץ שלכם. הבסיס יכלול משטח שיש להכנת המאכלים, כיור צמוד לנטילת ושטיפת ידיים, גריל גז וכירים חשמליות. ומכאן והלאה, הכל נתון ברצון שלכם. יש מי שבוחר לשלב במטבח חוץ שלו תנור טאבון מובנה או נייד, יש מי שמשקיע גם במקרר ומקפיא ויש מי שמסתפק בבסיס.

לצד כל מכשירי החשמל חשוב למקם שולחן וכיסאות לישיבה. במטבחים בהם אין מקום גדול ומרווח ניתן לדאוג לשולחן בר גבוה וצר המהווה פתרון ישיבה שיכול להספיק למטבח חוץ. אל תשכחו למקם פח אשפה למניעת פיזור כל האשפה אל מחוץ לחצר או המרפסת…

 

לסיכום

כדי להקים מטבח חוץ חשוב להתחיל מתכנון מקדים התכנון יכלול שקלול של כל הנתונים שיובילו לבחירת מטבח מותאם לצרכים האישיים של הדיירים. כפי שסיכמנו כאן, ניתן לראות כי קיימים נתונים רבים משפיעים. תכולת מטבח חוץ משתנה גם היא בהתאם לרצון בעל הבית.

מטבח חוץ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא