חיפוש

טיפים חשובים לעיצוב מטבח באווירה כפרית

עיצוב מטבח באווירה כפרית הוא טרנד מיוחד שתופס תאוצה בשנים האחרונות, ולא מראה סימנים שהוא הולך להיעלם מעולם עיצוב המטבחים.

אבל רק כמה אלמנטים שנחשבים ככפריים לא יהפכו את העיצוב שלכם להיות מושלם, יחד עם זאת צריכים לדעת לשלב עיצוב מודרני יחד עם העיצוב הכפרי בכדי שתיווצר סינרגיה מיוחדת במטבח ותהפוך אותו להיות מודרני ועכשווי יחד עם העיצוב הכפרי המיוחד.

לכן, הכנו לכם כמה טיפים חשובים ודגשים עיצוביים שיעזרו לכם ליצור את המטבח הכפרי בעיצוב המושלם והנכון ביותר.

טיפים חשובים לעיצוב מטבח כפרי

יש לא מעט דברים חשובים כשזה מגיע של עיצוב מטבחים כפריים אבל לא תמיד רק הנגרות היא זאת שתקבע עד כמה מיוחד ושונה יהיה העיצוב של המטבח שלכם.

העיצוב לא נגמר במטבח

אמנם אנו מדברים על עיצוב המטבח והוספת אלמנטים בסגנון כפרי, כמו למשל לוחות עץ עבים, שימוש בצבעים חומים על כל הגוונים המיוחדים שיש לצבע החום, כל אלו יגיעו יחד עם אלמנטים נוספים כמו צבעים אדומים כהים ועוד אלמנטים שמזכרים את העיצוב הכפרי והישן יותר.

אבל יחד עם זאת , ישנם חלקים בבית שלא מעוצבים באופן כפרי, ולכן אנו צריכים להבין שהעיצוב לא נגמר במטבח ולאפשר זרימה ישירה מהמטבח לחללים נוספים בבית, לוודא שאכן קיימת סינרגיה בין המטבח לבין החללים הצמודים אליו.

השטח העומד לרשותנו

למרות הרצון לעצב את המטבח בסגנון כפרי, ישנם מקרים והעיצוב יהיה יותר מודרני מאשר כפרי וזאת בגלל השטח הקיים.

אמנם אפשר לעצב מטבח כפרי על כל שטח שרק תרצו, אבל האפקט שהמטבח הזה יצור בשטחים קטנים עלול להיראות צפוף ועמוס במיוחד, ובגלל תחושת הצפיפות והעומס יגרום לכם לא להתחבר כלל לתוצאה שאתם מקבלים ברגע שתראו את המטבח הכפרי ואז במקרים כאלו העדיפות תהיה לעיצוב מטבח בסגנון מודרני.

אם בכל זאת אתם מתעקשים על עיצוב בסגנון כפרי, אפשר ליצור סגנון כפרי עדין, כלומר שימוש באלמנטים של עיצוב כפרי אבל עם צבעים שיגרמו לתחושה של חלל הרבה יותר גדול, כלומר העיצוב יהיה בסגנון הכפרי, א בל הצבעים השולטים יהיו בעיקר לבן ואפור בהיר, אפשרות של שילוב מעט צבעי שמנת, יחד עם זאת את הקרמיקה במטבח אפשר יהיה להחליף בחיפוי זכוכית שייתן אפשק של שטח גדול, או הוספה של אלמנטים הקשורים למטבח בצבעי נירוסטה מבריקה.

פרקטיקה – כי עיצוב זה לא מספיק

בואו נעזוב לרגע את העיצוב ולא נשכח שאת המטבח הזה אנו גם צריכים להפוך להיות מקום שבו אנו מבצעים פעולות של בישול, הכנת מאכלים וסנדוויצ'ים בבוקר לילדים.

לכן, חשוב מאוד מעבר לכל הרון לעיצוב הוא הפרקטיקה, שמירה על מקום לתנורי חימום, הוספה של מקומות אחסון לכלי מטבח, מקום למקרר ולעוד דברים שחשוב שיהיו בכל מטבח.

מטבח ביתי