חיפוש

5 טיפים עיצוביים לבחירת שיש למטבח

אחרי שנים אתם עומדים להתחיל לעצב את מטבח החלומות שלכם? תוהים מה באמת חשוב במטבח ומה יהפוך אותו למקום שאתם באמת נהנים לבשל בו שעות? אם כך, כדאי שתדעו שאחד מהאלמנטים הכי חשובים שיש זה השיש.

איך בוחרים אותו ואיך נבטיח שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת? כל הטיפים במאמר שלפניכם.

 

ההחלטה על מידות השיש

עוד לפני שנדבר על סוגים שונים של שיש למטבח, צריך לקחת בחשבון את שאלת המידות. עד כמה השיש צריך להיות רחב ידיים? האם אתם רוצים שהוא יהיה מאורך ארוך ורחב? אם תדעו מהן מידות השיש הרצויות זה יעזור לכם להתקדם הלאה ולראות באיזו אפשרות אתם בוחרים.

 

איכות השיש

בעידן שבו אנחנו חיים יש לא מעט סוגים של שיש, ולכן יש טעם לתת את הדעת גם על נושא האיכות. אין ויכוח על כך שאתם יכולים לבחור בכל מיני אופציות שהן לא בדיוק שיש אלא מוצרים דומים, מה שיוזיל כמובן את העלויות. עם זאת, חשוב להבין שכאשר אתם מתפשרים על איכות השיש, זה אומר כנראה שהשיש לא יחזיק מעמד לאורך שנים.

 

צבע השיש

קשה מאוד לחשוב על שיש למטבח ולא לחשוב גם על הצבע, כי האמת היא, שהיום השמים הם הגבול בתחום הזה. אתם יכולים אומנם לבחור באופציה של שיש מסורתי, לבן ובהיר, אך תוכלו גם לבחור באופציה הרבה יותר נועזת שכוללת צבעים כהים יותר ופראיים.

 

סוג השיש

אנשים לא תמיד מודעים לכך, אבל יש גם סוגים שונים של שיש, מה שמוביל גם לאיכויות מגוונים. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק גם את העניין הזה, כי אם אתם כבר משקיעים ומעצבים את מטבח החלומות שלכם, כמובן שרצוי יהיה לשלב בו שיש מסוג איכותי וטוב.

 

מחיר השיש

לבסוף, כאשר אתם חושבים על רכישת שיש למטבח, אתם לא יכולים להתעלם גם מנושא המחיר. ככל שהשיש יהיה איכותי יותר, מקורי או מיוחד, טבעי שכך גם המחיר שלו יהיה קצת יותר גבוה. מצד שני, כמה פעמים בחיים אתם מעצבים את מטבח החלומות שלכם? סביר להניח שגם אתם, כמו הרבה אנשים אחרים, תעשו את זה רק פעם או פעמיים בחיים. לכן כדאי להשקיע, גם אם ההשקעה באה לידי ביטוי, בין היתר, במחירים שהם קצת יותר גבוהים. הרעיון הוא ליצור את משטח העבודה הכי יפה ונוח עבורכם ולכן בהחלט כדאי להשקיע בשיש מוביל.

 

לסיכום

אין ויכוח על כך ששיש למטבח זו השקעה כלכלית לא מבוטלת, אך מצד שני, גם אין ויכוח על העובדה שלא תצטערו על בחירת השיש הכי טוב שיש. בסופו של דבר, כאשר המטבח שלכם יהיה מוכן ותתחילו לבשל ולאפות בו, אין ספק שתיהנו מכל רגע.