חיפוש

טיפים לעיצוב הבית

כל אחד מאתנו רוצה לעצב את הבית שלו באופן כזה שיאפשר לו להיות לא רק יפה, אלא גם פונקציונאלי. המדריך הנוכחי ירכז את כל הטיפים החיוניים שיביאו לשילוב בין המרכיבים החיוניים, כדי שכל אחד מכם יוכל לדעת איך להתמודד עם המשימה המורכבת שמצריכה לא פעם היכרות עם התחום. 

 

תבחרו סגנון שמתאים לכם

יש רשימה ארוכה של סגנונות עיצוב שמתאימים לבתים. אתם צריכים לבדוק תחילה עם עצמכם מה הסגנון המתאים לכם ביותר ולהימנע מבחירה של טרנדים שונים. נסביר שאותם טרנדים עשויים להיות זמניים. כך שבעצם, ההשקעה שלכם תשתלם למשך שנה – שנתיים ולאחר מכן, תצטרכו לעצב את הבית מחדש, בהתאם לטרנד הקיים. בחירה בסגנון אישי תאפשר לכם ליהנות מהעיצוב לאורך זמן, מבלי להסתמך על התנודות שמתרחשות לא פעם בעולם העיצוב.

עיצוב בית

תכינו לוח השראה

בשלב זה אתם צריכים לאסוף כל מיני תמונות של בתים מעוצבים שמתאימים לסגנון הנבחר. ההמלצה שלנו היא להיכנס לאתרים שעוסקים בתחום העיצוב ולהסתכל על הקטלוגים שלהם. שימו לב שאתם בוחרים באתרים מומלצים שיאפשרו לכם לא רק לקבל השראה, אלא גם לבצע רכישה במידה ותתעניינו בחלק מהפריטים שיוצגו בקטלוג. רגע לפני שנעבור לטיפ הבא, נמליץ לכם לראות את הקטלוג החדש של erotex שיתאים לסגנון שלכם.

 

תבחרו צבעים לקירות שמתאימים לעיצוב הנבחר

הטיפ השלישי נוגע לבחירה של צבעים שיתאימו לחלל הקיים. עליכם ליישם את הטיפ הזה לאחר שתבחרו את העיצוב הכללי של הבית ותדעו מהם הצבעים הדומיננטיים שצפויים לנכוח בו. חשוב מאוד ליישם את הטיפ הזה במקצועיות, מכיוון שצבע יכול להעביר תחושות ולשנות את המראה של המרחב מקצה לקצה.

אם תגלו שאתם מתלבטים לגבי הצבע המתאים, תמיד תוכלו להשתמש בתוכנה ייעודית לעיצוב שתאפשר לכם לבצע הדמיה של המרחבים השונים בבית, תוך צביעת הקירות דרך מסך המחשב.

עיצוב בית

תמיינו את הרהיטים הקיימים ותוסיפו חדשים

אי אפשר לעסוק בעיצוב הבית ולא לכתוב מילה או שתיים על הרהיטים הקיימים בבית. עליכם להסתכל סביב ולהחליט אילו רהיטים צפויים להישאר בבית לאחר הליך העיצוב המחודש ואילו רהיטים ייזרקו לפח. חשוב לציין בהזדמנות זו שניתן לחדש רהיטים מסוגים שונים שעבר זמנם, אבל יש להם ערך סנטימנטלי. מדובר למשל באחד או יותר מהרהיטים הבאים:

  • שידות
  • מיטות
  • ספות

תשימו לב שעליכם לבצע מדידות מקיפות לרהיטים חדשים במידה ותבחרו אלה. שכן, ההחלטה לגבי המיקום של כל רהיט הינה בעלת משמעות רבה. כך שצריך לבדוק מראש את העניין ולבחור את הרהיטים שיש להם התאמה מלאה לחלל הנבחר.

 

מילים אחרונות לסיום

אלו היו 4 הטיפים שכל אחד צריך להכיר וליישם כדי לעצב את ביתו. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע בנושא, כך שעליכם רק להתחיל לעצב את הבית בהתאם למידע שצוין לעיל ולחזור לכאן כדי לשתף אותנו בתוצאה.

עיצוב בית