חיפוש

טיפים לעל האש

אוהבים לעלות "על האש" אבל האמת היא שזה אף פעם לא יוצא לכם באמת טעים? נמאס לכם מכך שאתם מרגישים שאתם לא מצליחים לנצל את מלוא הפוטנציאל של בילוי כזה? אם כך, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם. "על האש", כמו כל ארוחה אחרת, זה משהו שבהחלט צריך להשקיע בו ולכן אנחנו מציעים לכם לקרוא את כל הטיפים שאספנו כאן עבורכם. לפני הכול, כמו בכל ארוחה אחרת, כדאי יהיה להחליט את מי אתם מזמינים ועל כמה אורחים מדובר. בהתאם לכך תוכלו להכין את רשימת הקניות שלכם וכך תדאגו שלא יחסר בשר ושכולם ייצאו מרוצים.

נתחים של בשר

הטיפים החשובים באמת

  • בחירת הבשר – מרכז הארוחה באירועים כאלה זה כמובן הבשר, ולכן, בפעם הבאה כשאתם עושים על האש, כדאי יהיה לבחור היטב את הבשר שאתם קונים. איזה נתחים אתם אוהבים יותר? מה יותר מתאים לצלייה על האש? והאם אתם מזמינים מספיק סוגים של בשרים כך שכל אחד מהאורחים יימצא משהו טעים לאכול?
  • איפה קונים – עוד נתון חשוב שיש לשים לב אליו כאשר רוצים לארגן על האש, זו השאלה איפה תבצעו את רכישת הבשר. זה שבכל עיר בישראל יש לא מעט מקומות שבהם ניתן לרכוש בשרים זה טוב ויפה, אך האם בכל מקום הבשר מספיק איכותי? התשובה היא כמובן לא. לכן יש טעם לבדוק שאתם פונים אל אטליז שיש בו גיוון, טריות ובשרים משובחים.
  • בחירת הגריל המתאים – עד היום תמיד עשיתם על האש עם גריל ישן ומאיכות ירודה? אם כך, אין ספק שעכשיו זה הזמן להתקדם ולרכוש גריל משוכלל ואיכותי. זה לא משנה אם אתם מעדיפים גריל שעובד על פחמים או על גז, כי מה שבטוח זה שאם תקנו אחת ולתמיד גריל איכותי, זה ישפיע גם על הבשר עצמו. לצלות בשרים על גריל טוב זה אומר ליהנות מטעם מצוין, אז למה להתפשר על הנושא הזה?
  • סלטים – אומנם מרכז העניינים בכל ארוחת על האש זה הבשר עצמו, אך יחד עם זאת, בהחלט כדאי יהיה גם לדאוג לכמה סלטים טובים. זה לא משנה אם אתם מעדיפים סלט ירקות, חומוס או סלטים אחרים, כי בכל מקרה כדאי לדאוג לגיוון גם בעניין הזה.
  • בחירת המקום המושלם – עוד נתון שיש להתייחס אליו השאלה איפה תעשו על האש. יש הבדל בין על האש בגינה הביתית ובין על האש שעושים בחיק הטבע, ובמידה ובחרתם את הטבע, חשוב לבחור מקום נגיש, עם שירותים ועם תנאים כמה שיותר נוחים.

אתם תראו שאם תשקיעו ואם תעבדו לפי כל הטיפים שהבאנו כאן לפניכם – את ארוחת ה"על האש" הבאה שלכם לא תוכלו לשכוח! בילוי כזה עם כל האנשים שאתם אוהבים יכול להיות מוצלח מאוד, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מארגנים ברביקיו מהסרטים?