חיפוש

לבחור נכון- איך תדעו באיזה ריפוד להשתמש בריהוט הגן שלכם?

התחדשתם בגינה או ברהיטים חדשים לחצר? איזה כיף.
בכתבה הבאה נסביר לכם במה כדאי להתחשב כשאתם בוחרים כיסויים לפינת הישיבה שלכם מחוץ לבית ואיך לבחור ריפוד לרהיטי הגינה.

נכון, רהיטי הגן שלנו נמצאים בחצר ולא בתוך ארבעת כותלי ביתנו, אך אין זה אומר שצריך להזניח אותם. רהיטי הגן נמצאים באוויר הפתוח, משמשים לקריאת העיתון בבוקר, לאירוח או למנוחה ביום שמש נעימה ולכן כדאי לכם להשקיע בבחירת הריפוד.

 

מהם הדברים שחשוב לשים לב אליהם לפני הבחירה

בחרו ריפוד שמוצא חן בעינכם מבחינת הנראות, אבל לא פחות חשוב – שיהיה לכם נוח לשבת עליו. אל תתביישו לשבת על הריפוד בחנות ולבחון את הנוחות שלו. ריפודים או כיסויים לפינות ישיבה מסוג ראטן יעשו את העבודה במיוחד לחצר קטנה וישתלבו נהדר עם רהיטי עץ. גם ריפודי טקסטילן נוחים במיוחד וייראו יפה בחצר בסגנון מודרני.

 

כל דבר במידה

אם אתם קונים את הריפוד בנפרד מריהוט הגן – וודאו שהוא במידה הנכונה ומתאים לריהוט שלכם. מדידה נכונה של הכיסאות בבית לפני שתגיעו לחנות תאפשר לכם לבחור במהירות ובקלות את הריפוד האהוב עליכם מבין האופציות השונות.

 

ריפוד קבוע או ריפוד "נייד"?

חשבו אם אתם רוצים לקנות ריפוד המקובע לכיסא או ריפוד שניתן להזיז אותו. קחו בחשבון שלריפוד שאינו מחובר לריהוט יש יתרונות רבים – כמו האפשרות להכניס אותו הביתה בימי גשם או בסופות אבק וחול, תוכלו לכבס את בדי הריפוד בקלות וכך גם יהיה ניתן לגוון מדי פעם ולשנות את ההתאמה בין הכיסאות לריפודים השונים אם יש לכם מספר מתקני ישיבה זהים בגינה שלכם.

 

סוג הבד

שימוש ברהיטים באזור הפתוח שונה מריהוט הבית, שכן מזג האוויר משפיע באופן ישיר על הבדים – קרני השמש היורדות על הריפוד עלולות לגרום לנזק בבד הריפוד וכך צבעו עלול לדהות וכך גם גשם חזק יכול להרוס את הבד. מזיקים ובעלי חיים הנמצאים בגינה עלולים גם הם לפגוע בריפוד ריהוט הגינה שלכם. לכן חשוב לבחור ריפוד בעל בד שמתאים לריהוט חוץ – בד עבה המותאם לנזקים האפשריים. שאלו את הספק או את בעל החנות והוא כבר יידע לענות לכם על השאלה באיזה בד מומלץ לבחור.

 

סטייל או לא סטייל?

לא פחות חשוב מכל מה שציינו כאן מקודם – נראות הגינה שלכם. ריפוד ריהוט הגינה יכול לעשות את ההבדל הדק בין גינה משעממת לגינה צבעונית ומלאת חיים. בדרך כלל ריהוט הגן מגיע בצבעים ניטרליים כמו שחור, לבן או עץ ולכן תוכלו לבחור את הריפוד בחופשיות – בדים בצבעים בולטים כמו צהוב חרדל או טורקיז ייתנו זריקת צבע לגינה והדפסים שונים על הכריות ייתנו טוויסט מעניין לריהוט שלכם. בחרו בעיצוב הריפוד שיעשה לכם חשק לשבת בגינה כמה שיותר זמן. אל תפחדו משילובים מעניינים שכן הם רק יוסיפו לחצר שלכם סטייל.

 

ריהוט גן הוא חד משמעית אחד מהאלמנטים המרכזיים של עיצוב הבית והגינה, אם לא המרכזי ביותר. בחברת וודלי דאגנו לבחור היטב את הריפודים הטובים ביותר על מנת שתוכלו להינות מאיכות לצד מחיר משתלם לכל כיס.

 

 

שואב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא