חיפוש

כך תעצבו את המטבח בצורה נכונה

חולמים לעצב לעצמכם מטבח מושלם? סגרתם עם נגר ועם מעצב מטבחים והכל נראה מעולה, אבל משהו חסר? הכירו את פוטובלוק – הדפסת תמונות אישיות על בלוק עץ לעיצוב הבית. התמונות האישיות שלכם יכולות להפוך כל קיר ריק, גם במטבח, לחוויה של עיצוב ושל אסתטיקה. באתר בלוקים תוכלו להזמין לעצמכם פוטובלוק בגדלים וצורות שונים וליצור עיצובים מקוריים ומעניינים במטבח שלכם.

 

בלוקים – החנות המקוונת לפוטובלוק ועוד

בלוקים הינה חנות מקוונת להזמנת הדפסה על בלוק עץ כאשר את המוצר המוגמר תוכלו לאסוף מן החנות הממוקמת ברמת גן או להזמין במשלוח עד לפתח הבית. בדרך זו תוכלו לעצב בעצמכם את הבית או המשרד באמצעות התמונות האישיות שלכם. תוכלו לבחור להדפיס אותן על גבי בלוק מעץ, על גבי זכוכית, על קאפה או על קנבס ולהפוך את התמונות האישיות שלכם ליצירות אמנות של ממש.

החנות המקוונת לקוביות תמונות

כך תעצבו את המטבח בצורה נכונה

המטבח הינו הלב של הבית, זה המקום שבו כל המשפחה נפגשת כדי לאכול ארוחות משפחתיות, לדבר ולבשל ולספר זה לזה על היום שהיה. בשל כך מומלץ לעצבו כך שירגיש ביתי וחמים למראה להנאת כולם. התמונות האישיות היפות ביותר שלכם יכולות לככב על קיר המטבח ולשמח אתכם בכל פעם שתכנסו אליו ותראו אותן. תוכלו לתלות את התמונות על הקיר או להניח אותן על מדף, לסדר אותן בצורות שונות ולמלא את הבית בזכרונות טובים מטיולים ואירועים שהפכו למזכרת נצח באמצעות תמונה.

 

פוטובלוק – דרך נעימה ואסתטית להצגת התמונות האישיות שלכם

הגיע הזמן להוציא את התמונות האישיות מתוך אלבומי התמונות שצוברים אבק על המדף ולמלא את הבית בבני המשפחה, הילדים, הנכדים, בני הזוג, חיות המחמד או אולי מזכרות מן הטיול הגדול שעשיתם אחרי הצבא. לכל אחד מאיתנו יש את אוסף התמונות שהוא הכי אוהב ורוצה להציג בגאווה לכולם, עכשיו זו ההזדמנות שלכם להפוך אותן ליצירת אמנות מיוחדת במינה באמצעות פוטובלוק – בלוק עץ טבעי אסטתי ונעים לעין.

להציג את התמונות האישיות שלך

איך עושים את זה?

הזמנת הפוטובלוק הינה פשוטה להפליא. הכנסו לאתר, בחרו בגודל ובצורה שמועדפת עליכם של הפוטובלוק, מלבנית או מרובעת, התאימו לו את התמונה הרצויה על ידי העלאתה ובדיקת ההדמייה של התוצר הסופי, בצעו את ההזמנה וקבלו אותה בתוך מספר ימי עבודה לפתח הבית או המשרד, או בואו לאסוף אותה מן החנות הממוקמת בלב רמת גן.

 

פוטובלוק – הדרך שלכם לעיצוב הבית

אם גם אתם מחפשים דרך לא יקרה, פשוטה וקלה להפליא להעזר בתמונות האישיות שלכם לעיצוב הבית, פוטובלוק הוא בדיוק מה שאתם מחפשים! באמצעות שלושה שלבים פשוטים של הזמנה תוכלו גם אתם לעצב לעצמכם קיר בבית בסלון או במטבח שכולו גאווה בילדים, בנכדים, בבני הזוג או בחיות המחמד ותמונות נוספות שמשמחות אתכם במיוחד.

לעצב נכון את המטבח