חיפוש

כל הציוד שצריך לברביקיו

אתם אוהבים לעשות מידי פעם ברביקיו עם החברים הכי טובים או עם המשפחה? אם כך, בוודאי יצא לכם לא פעם להגיע למצב שבו אתם אומרים "שוב שכחנו את זה ואת זה". או "חבל שלא הבנו מכשיר כזה או אחר". אם זה נשמע לכם מוכר, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם, כי הוא כולל את כל הציוד שצריך לברביקיו. צאו מנקודת הנחה שאומנם ברביקיו מאפשר לנו לחזור להרגלים של פעם ולמשהו חייתי שבו אנחנו צולים בשרים, אך כמובן שהיום הכול נעשה בצורה הרבה יותר נוחה. לכן, אם אתם יכולים להכין לכם רשימת ציוד שתמיד תשתמשו בה כשאתם יוצאים לטבע לעשות "על האש" למה שלא תעשו זאת?

ציוד למנגל

מה באמת צריך?

האמת היא שאין גבול לכל הציוד שאתם יכולים לקחת אתכם לטבע כדי שהברביקיו הקרוב יהיה מושלם. זה מתחיל בכל מיני אביזרים שיוכלו לשמש אתכם למנגל עצמו, כמו גפרורים, חומרי בערה, מלקחיים ועוד. משם זה ממשיך לכל האביזרים הנלווים, בין אם מדובר על סמיכה שתוכלו לפרוש על השטח, מחצלת או אפילו שולחן פיקניק עם כיסאות שתוכלו לפתוח בכל מקום שתרצו. במידה ואתם רוצים גם להישאר ללון ולהפוך את כל העניין לסוג של קמפינג, הרי שיהיה עליכם גם להביא את כל הציוד הנדרש במובן הזה.

לאכול בנוח בשטח

תמיד כשאתם עושים "על האש" אתם מרגישים שלא נוח לכם? סכיני הפלסטיק לא עושים את העבודה כמו שצריך ואתם לא יכולים לחתוך בעזרתם בשרים? אם כך, אין ספק שכדאי יהיה להתארגן גם עם ציוד כזה. מומלץ מאוד להביא כמה סכינים חותכים וצלחות שבאמת נוח לאכול עליהן, כי אם כבר השקעתם וקניתם את הבשרים הכי טובים שיש, למה שלא תיהנו גם מהאכילה עצמה? במידה ואתם חוששים שתהיה רוח במקום שבו אתם עומדים לעשות ברביקיו יש טעם לבדוק האם סדינים שתתלו מסביב יוכלו להגן עליכם ולסייע. כמו כן, אם אתם יכולים לעשות ברביקיו במקום שיש בו שירותים בקרבת מקום זה תמיד יכול להיות נוח יותר. אומנם זה נכון שצריך לצאת מהבית עם לא מעט אביזרים כאשר רוצים לעשות "על האש" בשטח, אך יחד עם זאת, אתם לא באמת סוחבים את הדברים לבד. כל שעליכם לעשות הוא להכניס לתא המטען של הרכב את כל הציוד ומשם כבר תיסעו ישירות ובנוחות למקום שבו אתם הולכים ליהנות מאוכל, מחברה ומאווירה טובה, אז למה לא?