חיפוש

האם יש מה לאכול בבניין בורג' חליפה

אחד הבניינים היפים ביותר בעולם ואחד מפלאי תבל הוא הבניין בורג' ח'ליפה בדובאי הוא תוכנן על ידי האדריכל אדריאן סמית הוא מצטיין בתכנון אדריכלי נדיר במיוחד הכולל גלילים.

בתוך הבניין יש כדור מיוחד ששוקל 800 טון של בטון ופלדה ותפקידו לייצב את הבניין.

אם גם אתם מעוניינים לבקר בבניין ואתם מעוניינים לדעת מה יש לאכול שם אם לפתע תהיו רעבים.

 

הבניין שכולל הכל:

בניגוד לבניינים אחרים הבניין בורג' ח'ליפה תוכנן על ידי האדריכל אדריאן סמית "כעיר בתוך עיר", יש בבניין לא רק תצפית לתיירים אלא הוא כולל גם בתי מלון דירות יוקרה לאנשים שמתגוררים שם קניון ענק, חנויות ומסעדות.

מחוץ לבניין תוכלו להנות מצפייה במזרקה הגבוהה ביותר בעולם ומדשאות ירוקות במיוחד.

 

אוכל טעים יש בבניין?

הבניין מכיל 163 קומות וכולל בתוכו 57 מעליות ניתן למצוא מסעדות בקומות של הבניין 124 כמו כן יש בו בית מלון ייחודי שמכיל גם בתוכו מסעדות. כל המסעדות מעוצבות ויפות אך בעיקר החוויה היא לא האוכל עצמו אלא האכילה בגובה הרב ביותר של המגדל עצמו. המסעדות נמצאות בקומות הגבוהות של המגדל וניתן לצפות מהן על כל אזור דובאי שזוהי אחת החוויות הנפלאות ביותר.

 

אז מה יש לאכול בדובאי?

המסעדות בדובאי שמות דגש על חומרי גלם משובחים במיוחד ועל הכנה והגשה יוקרתית של מיטב המאכלים הטריים והטעימים ביותר.

מוגשות במסעדות ארוחת בוקר צהרים וערב.

 

מה הייחוד של האוכל בדובאי?

האוכל בדובאי מושפע מהתרבות הערבית ומהתרבות הלבנונית והוא מושפע ממגוון רחב של מטבחים גם מהמטבח המזרחי והים תיכוני וגם מהמטבח המערבי שאתם מכירים ואוהבים. בין התבלינים הבולטים באוכל תוכלו למצוא את: כורכום טימין זעפרן והל כמו כן גם ישנם קדרות ותבשלים מסורתיים וגם קינוחים טעימים במיוחד.

 

מה מגישים במסעדת בבניין בורג' ח'ליפה?

ההגשה תלויה באוכל אותו אתם בוחרים אך מגישים  במסעדה את כל סוגי האוכל שאתם יכולים לעלות בדעתכם האוכל כולל: עוף,אורז וירקות טריים המנות במסעדות נחשבות ליקרות במיוחד בגלל שהאוכל עצמו הוא ברמה גבוהה.

כמו כן ניתן למצוא מסעדות במלון שמגישות אוכל טבעוני או צמחוני ניתן למצוא מסעדות המגישות אוכל הודי, סיני, איטלקי ים תיכוני ומערבי הפרוסות בכל רחבי הבניין. לאלו מכם המעוניינים באוכל כשר ישנה מסעדה כשרה ויוקרתית המגישה מאכלים איכותיים.

 

לסיכום:

מאמר זה מדבר על מה יש לאכול בבניין בור'ג ח'ליפה בדובאי מדובר על בניין שיש בו הכל בתי מלון יפים מסעדות ועוד העיר דובאי היא עיר שמשלבת בה מגוון רחב ביותר של מטבחים החל מהמטבח הערבי המסורתי והמטבח הלבנוני מטבח ים תיכוני ומטבח המערבי ניתן למצוא שם מסעדות צמחוניות טבעוניות וכשרות וכן אוכל הודי איטלקי וסיני.

 

בניין