חיפוש

למה בידוד אקוסטי חשוב במטבחים?

הבידוד האקוסטי מוכר לנו כפתרון שמסייע בהפחתת רעש מרעשי רקע חיצוניים שעשויים לנבוע מכביש ראשי שצמוד לבית או שכנים רועשים. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לשימוש בבידוד אקוסטי בתוך כותלי הבית, תוך התמקדות במטבח. הישארו כאן, כדי שתוכלו להכיר מקרוב בחשיבות שבבידוד מסוג זה.

 

זו הסיבה שתגרום לכם לבצע בידוד אקוסטי במטבח הביתי

זה לא סוד שהנוכחות שלנו במטבח גורמת לרעשים חזקים שנשמעים ברחבי הבית. לעיתים מדובר ברעש שנובע משימוש בכלי מתכת שנוגעים אחד בשני בחוזקה. למשל, בעת ערבוב נוזלים בתוך סיר או חיתוך שמתבצע תוך שימוש בסכינים חדות.

בעוד במצבים אחרים הרעש עשוי לנבוע ממכשירים חשמליים, לדוגמא: מיקסר, בלנדר ומדיח כלים. מעטים הם האנשים שמצליחים להישאר אדישים לרעשים שבוקעים מהמטבח בעת הכנת אוכל. מביני עניין שרוצים לבודד את הרעשים הללו, יכולים פשוט לבצע בידוד אקוסטי מתקדם שימנע מהרעש לעבור לחדרים אחרים.

מטבח ביתי

2 סוגי הבידוד המומלצים למטבח

מי מכם שמכירים מקרוב את בידוד אקוסטי גולמט, יודעים שיש היצע רחב של סוגי בידוד, כאשר כל אחד מתאים למרחב אחר בבית. בחרנו להציג בפניכם כעת את אפשרויות הבידוד הנפוצות ביותר למטבח, כדי שתוכלו להכיר בהן מקרוב ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר:

  • צמר אדמה: משטח שעשוי מסיבים גמישים. נהוג להשתמש בו בגלל שהוא עמיד לחום ואינו דליק
  • יריעות בידוד אקוסטי: משטחי גומי דקים שמספקים בידוד ברמה גבוהה יחסית. ניתן להשתמש בהם כשעולה הצורך בחיסכון במקום או כשיש צורך בבידוד מרעשים חיצוניים חזקים (מתאים למי שהמטבח שלהם פונה לרחוב ראשי)

 

היתרונות בבידוד אקוסטי למטבח

בידוד אקוסטי במטבח משפר באופן ניכר את איכות החיים בבית. התוצאה שבאה לידי ביטוי נוגעת בראש ובראשונה ליצירת אווירה נעימה, משום שהבידוד מפחית את רמת הרעש שנשמעת מהמטבח כלפי אזורי המחיה הקרובים (סלון, חדר עבודה, חדרי השינה ועוד). הבידוד צפוי לשפר באופן ניכר את השינה של בני הבית. שכן, הרעש שבוקע ממטבח שאינו עבר בידוד אקוסטי מקצועי, עשוי להקשות על ההירדמות.

 

כך תבחרו בחברת בידוד המטבחים הטובה ביותר

בחירה בחברה שמבצעת בידוד מטבחים אינה עניין של מה בכך. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר בחברה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • מחזיקה בחומרי בידוד איכותיים
  • מבצעת התקנה מקצועית
  • בעלת ניסיון רב בבידוד של מטבחים

נמליץ לערוך בירור אחר חברה שעונה על קריטריונים אלה. נסביר שניתן לעשות זאת תוך קריאת חוות דעת שנכתבו בפורומים שעוסקים בתחום השיפוץ או בכל פלטפורמה מהימנה אחרת.

 

לסיום

חשוב לבצע בידוד אקוסטי במטבח הביתי, כדי שניתן יהיה לבודד את הרעשים שבוקעים מתוך המטבח. בשלב זה אתם יודעים שמדובר בעניין בסיסי שיכול לשנות את חייכם מקצה לקצה, כך שנותר לכם רק לפנות לחברה מקצועית שתבצע את ההליך.

מטבחים