חיפוש

למה תליית תמונות תשדרג לכם את החוויה הביתית?

רבים טועים לחשוב כי עיצוב הוא עניין שטחי גרידא, אך למעשה לעיצוב יש השפעות אדירות על האדם.

ראשית כל, העיצוב מעניק לאדם חוויה אסתטית ונעימה בתוך ביתו.

התענגות על יופי והתחושה היציבה שסביבה נקייה יוצרת בתוך נפשו של האדם, הן חוויות המסמלות איכות חיים ואושר בסיסיים.

אמנם האהבה שתיצקו לתוך הבית שלכם היא העיקר, אך העיצוב יכול להוסיף מאוד לאווירה הביתית.

לא השתכנעתם? העניין מוכח באופן מחקרי – צבעים מסוימים, השקעה בעיצוב וניקיון וטיפוח כללי משפיעים על הרגשות של האדם ועל דימויו העצמי.

רוצים לדעת איך לשפר את העיצוב הביתי? איך לשלב תמונות בצורה נכונה? מה הכוח של תמונות? הכתבה הבאה תעצב לכם את הבית מחדש.

 

למה לתלות תמונות?

  1. תמונות שלכם המסמלת רגעים משפחתיים אותם אתם רוצים לנצור יוכלו להשרות אווירה חמש ומשפחתית. מומלץ להניח אותם בסלון ובחדר השינה.
  2. תמונות יכולות להוות מסרים חינוכיים, למשל – תמונות השראה עם משפטים חכמים, תמונות בהן הציור משקף מסר חינוכי ותמונות שאפשר לעצב באופן אישי עם מסרים פרטיים משלכם, כמו "חוקי הזוגיות" ולתלות בחדר השינה.
  3. תמונות יכולות לפתח את החשיבה האומנותית של הילדים שלכם. אם תציבו תמונות אבסטרקטיות בסלון או במטבח הילדים יפתחו אהבה לאומנות וחשוב מכך חשיבה גמישה ופתוחה. תמונה אבסטרקטית מסמלת כי הכל אפשרי והחיים הם לא שחור או לבן.
  4. תוכלו לתלות תמונות שהילדים שלכם ציירו ובכך לעודד אותם לבטא את עצמם.
  5. תוכלו לתלות תמונות מפורסמות מתולדות האומנות, למשל "ליל כוכבים" של ואן גוך. תמונות מפורסמות הן אוצר חכמה בסיסי לכל אדם, חשוב שהילדים שלכם יכירו אותן.

 

תליית תמונות בסלון תשדרג את החוויה הביתית

לכל חדר בבית יש מטרה שונה, לכן חשוב להתאים את התמונה במדויק לאווירה שלו. בסלון מומלץ להניח תמונות גדולות ומרשימות כיוון שהן יוצרות עניין וסקרנות מצד אחד ותחושה של טיפוח והשקעה מצד שני. כשמונחת תמונה מרשימה בסלון היא הופכת אותו ברגע אחד לסלון מעוצב מדרגה ראשונה ומוסיפה לו טוויסט מעניין.

 

תליית תמונות בחדר השינה

חדר השינה של הילדים הוא מקום בו הם צריכים להרגיש מוגנים ובטוחים, לכן מומלץ להציב שם תמונות לחדר שינה עם צבעים חמים ומסרים חיוביים. לעומת זאת, חדר השינה של ההורים הוא מקום לביטוי האינטימיות שלהם. בחדר הזוגי מומלץ להניח תמונות עם צבעים הקשורים לאהבה או משפטים שיכולים לחזק את הקשר שלכם. רוצים למצוא את התמונות הטובות ביותר לחדר השינה? היכנסו לאתר tmoona ותיהנו ממגוון תמונות מדהימות.

 

לסיום

תליית תמונות תשדרג לכם את החוויה הביתית ותיצור אווירה עיצובית וחמה במקביל. חשוב לבחור תמונות שתואמות לעיצוב הכללי של הבית – תמונות בצבעים תואמים או דווקא תמונות בצבע שיכניס קצת תעוזה וישבור את העיצוב הכללי. עיצוב מהנה!

 

ספה