חיפוש

ארבע דרכים לשמור על הגריל שלכם לאורך זמן

כשאנחנו רוכשים גריל גז, אנחנו מבצעים השקעה כספית לטווח ארוך. מדובר במוצר שהיינו רוצים שיחזיק אצלנו מספר שנים ושלא נצטרף להחליפו לעיתים תכופות בגלל נזקים או חוסר טיפול נכון. בשביל שנוכל להשתמש בגריל שלנו במשך שנים מבלי שהוא יתבלה או יינזק, עלינו לשמור עליו ולטפל בו. מה הן הדרכים הטובות ביותר לשמור על הגריל שלכם לאורך זמן? זהו המדריך המלא.

 

שימוש בכיסוי גריל איכותי

לכל גריל קיים כיסוי ייעודי המותאם לו ולסביבה בה הוא נמצא. הכיסוי אמור להגן על הגריל ממזג האוויר אם הוא מאוחסן בחוץ או במידה והוא מתאחסן במקום סגור חם, קר או לח. יש לוודא כי הכיסוי עמיד גם למקרים של רוחות ושמש חזקה.

כיסויים לגריל מגיעים עשויים מבד פוליאסטר, בשלל צורות סגירה של סקוץ' או ריצ' רצ'. לחלק מהכיסויים ישנם גם ידיות נשיאה להרמת הכיסוי וכיס אוורור תחתון על מנת למנוע עובש. כמו כן, על הכיסוי קיימת אחריות שיכולה לנוע משלושה חודשים עד כמה שנים.

 

ניקוי הרשתות לאחר הצלייה

לאחר השימוש בגריל חשוב לנקות אותו. כיצד נוכל לנקות את הגריל באופן המיטבי ביותר? באמצעות מברשת מיוחדת עבור ניקוי רשתות גריל. המברשת מיועדת לניקוי רשת הגריל משאריות אוכל, מזון, שמן ופחם שהצטבר אליהן.

השיטה הטובה ביותר לביצוע הניקוי הוא קודם כל לרוקן את אזור ניקוז השומן בגריל, ולאחר מכן להעביר ניגוב על החלק החיצוני של החלק באמצעות מטלית נקייה לחה. וודאו שאתם עובדים עם מברשת ניקוי מתאימה לגריל, אחרת המברשת לעיתים יכולה לגרום לפגמים ברשת.

 

בדיקת מצב השומנים

אחת לכמה זמן יש לבדוק את כוס או מגש הניקוז ולרוקן אותה על מנת למנוע הצטברות שומנים. בנוסף לריקון השומנים, ניתן גם לנקות את המשטח באמצעות אביזרי ניקוי עדינים, במגע של מים חמים עם סבון כלים.

בדגמי הגריל בהם מגש ניקוז השומנים הוא תבנית חד פעמית, ההמלצה היא להחליף את התבנית ולהניח אחת חדשה לעיתים תכופות ולא לתת לשמן להישאר לאורך זמן בגריל. אל תשכחו כי שומן הוא חומר הנדלק בקלות. אי שמירה על ניקיון הגריל עלולה להוביל לשריפה בגריל עצמו.

 

העניקו תשומת לב לטמפרטורות

אל תשאירו את הגריל שלכם דולק על 300 מעלות סתם. כל בר דעת ובר גריל יודע שברגע שהגריל מגיע לטמפ' של 250 מעלות הוא מוכן ומזומן לצליה. זה לוקח בערך כרבע שעה מרגע ההדלקה עד להגיע לטמפ׳ הזו. אין לעזוב את עמדת הגריל כשהוא בטמפרטורה של 250 מעלות או יותר.

בלי לבשל עליו, הגריל גז המכוסה יכול להגיע עד ל-500 מעלות, דבר שיכול לגרום לשריפה ולהרס של הרשת. בנוסף, ניצוץ אחד שחלילה יבוא במגע עם שארית שמן בגריל יכול לחולל אסון גדול.

לשמור על גריל