חיפוש

הכירו את מטבחי החוץ המפוארים בישראל

מה יותר נחמד מלשדרג את המרפסת או החצר שלכם במטבח חוץ, כזה שתוכלו לבשל בו ארוחות צהריים וערב ולארח חברים באוויר הפתוח? איפה תוכלו למצוא כאלה ומה צריך בשביל להקים מטבח מפואר שלא משאיר את הבית עם ריחות חונקים של דג שרוף? המשיכו איתנו.

החלטתם לקחת תחת חסותכם עיצוב גינה לבית, להשקיע בדשא ובערוגות צמחים. הפלטפורמה האידאלית לאירוח בימים נעימים. אחרי שאבזרתם גם בספות ישנות ושולחן קטן, כל מה שחסר הוא מטבח חוץ שנותן אווירה שונה לחלוטין. מטבח חוץ מפואר מורכב מכמה חלקים עיקריים:

 

גריל איכותי

החלק החשוב ביותר, ואולי הסיבה לכך שהחלטתם להקים מטבח בחצר.

בשוק ישנם גרילים מפלצתיים, כאלה שמלבד הגריל עצמו, מכילים גם 6 ויותר מבערים וכירות צד. אם כבר מטבח בחוץ – לכו על זה עד הסוף. קחו גם עמדה שמכילה בתוכה ארונות לאיחסון.

ואם תרצו אחת אפילו יותר בסטייל, לכו על עמדה גבוהה עשויה שיש והעמידו סביבה מספר כסאות בר.

החסרון בעמדת האש הזו היא שקשה יותר למצוא כאלו שמכילות טאבון – וגם זה רכיב מאוד שימושי, והמפתח לערב פיצות משגשג. אך הן עדיין קיימות – בחנויות מסויימות, וגם ברחבי האינטרנט, תוכלו למצוא גריל עשוי אבן שמכיל גם טאבון.

 

טאבון

אם לא תרצו לוותר על טאבון איכותי וגם לא על עמדת מפלצת שמכילה גריל + כיריים + גז – קיימת תמיד האופציה לרכוש טאבון אבן בנפרד. וזו כבר הצגה שלמה. הטאבון הוא לא רק שימושי, הוא גם יפהפה ומרשים, וישנן אופציות רבות לטאבונים מקושטים באבנים צבעוניות ובפסיפס וכך תתנו את הטוויסט לחצר שלכם ואת התחושה החמה של פעם.

 

עמדת שיש וכיור

החלק האחרון בהפיכת מטבח החצר לאטרקטיבית יותר מהמטבח של הבית, הוא עמדה עם כיור ושיש ( או לפחות כזו שהחלק העליון שלה עשוי שיש) ויש בו מקום לחתוך ירקות, לרקוח קוקטיילים ושאר מאכלים מרגשים.

מלבד הטאבון אותו מומלץ לרכוש בנפרד, ניתן ללכת על זה בענק עם מטבח בצורת ח' שמכיל הכל, כולל עמדת בר. ארונות מעץ או שיש יתנו תחושה יוקרתית יותר משתתן נירוסטה, ובכל מקרה אבזרו אותה בכוסות קוקטיילים יפות ובקבוקי יין, על כל צרה שלא תבוא.

זהו, התארגנתם בכל מה שדרוש למטבח מושלם בחצר. נשארו רק קצת כלי מטבח להבריח מהבית בלי שאף אחד ישים לב, חומרי גלם לארוחת גורמה וכמובן אורחים.

 

פרגולה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא