חיפוש

סינטה או פילה בקר

לאחרונה עברתם לגור בבית עם גינה ואתם חושבים לנצל את הגינה ללא מעט מפגשים של "על האש" עם החברים הכי טובים? או שאולי אתם רוצים לעשות ארוחות משפחתיות בחוץ שכוללות צליית בשרים? אם כך, מעבר לעובדה שאתם צריכים לדאוג שיהיה לכם גריל שנוח לעבוד איתו, כמובן שאתם צריכים גם לבחור את הבשרים הכי טובים שיש. חשוב להבין שאפילו אם אתם יודעים לבחור בשרים טובים במסעדות, זה עדיין לא אומר שאתם יודעים לצלות אותם על האש או לבחור את הנתחים המתאימים לכם. לכן, אם גם אתם מתלבטים בין סינטה ובין פילה בקר, טבעי שתרגישו מבולבלים. מה באמת יותר טעים? כמה זמן צריך לצלות כל נתח כזה? ואיך יוצרים את החוויה הכי טובה שאפשר עבור המוזמנים שלנו? כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלות הללו, כי לפני הכול, כאשר מנסים לבחור בין סינטה ובין פילה בקר – יש לקחת בחשבון את הטעם האישי. על טעם וריח אין להתווכח ולכן טבעי שיהיו אנשים שיעדיפו סינטה ואילו אחרים לא יוכלו לחשוב על אופציות אחרות מאשר פילה בקר.

תחילת בישול

רכישת בשר איכותי

בבואכם לבחור בין סינטה ובין פילה בקר יש לקחת בחשבון שכמעט תמיד פילה בקר יהיה יקר פי כמה לעומת סינטה. מדובר על נתח שנחשב למאוד עדין והתוצאה היא שאם צולים אותו בצורה נכונה ובמידת העשייה הנדרשת – הרי שזו חוויה נפלאה. מה שכן, בין אם אתם בוחרים סינטה, פילה בקר או שאתם בכלל רוצים לקנות אנטריקוט לברביקיו הקרוב שלכם, כדאי יהיה לבדוק היטב איפה אתם מתכוונים לבצע את הרכישה. לא בכל אטליז ימכור לכם את הנתחים הכי טובים שיש, וכמובן שיש גם עניין של כשרות. האם הכשרות חשובה לכם ואתם רוצים לפנות רק אל מקום שבו תוכלו למצוא בשרים כשרים? או שאולי זו בכלל לא פונקציה מבחינתכם והדבר הכי חשוב הוא לדעת שאתם אוכלים בשר נהדר? כדי לבחור מקום שטוב לקנות בו בשרים כדאי, כמובן, לקרוא המלצות ולראות על מה כולם מדברים. שימו לב, בעת רכישת הנתחים השונים לברביקיו הקרוב, האם המחירים סבירים או גבוהים מאוד. אומנם זה נכון שהרבה פעמים כאשר דורשים מאיתנו מחירים גבוהים יותר על נתחים כאלה ואחרים זה יכול להעיד על איכות טובה יותר, אך לא תמיד זה מדויק ולכן יש טעם גם להשוות מחירים.

מה להוסיף לבשרים כדי שהארוחה תהיה נהדרת?

אפילו אם אתם אנשים שפשוט אוהבים נתחים גדולים של בשר, עדיין כדאי יהיה להוסיף עוד כמה דברים לארוחה כדי שהיא תהיה מוצלחת במיוחד. לדוגמא, האם אתם רוצים לשלב גם סלטים מסוגים שונים? ואולי תרצו לצלות על הגריל גם ירקות כמו גמבה, פלפל וכדומה? אל תשכחו להוסיף גם לחמים ופיתות, כי בסופו של דבר, בשר הולך טוב גם עם פחמימות. לכל התענוג הזה כדאי כמובן גם להוסיף בירות שאתם אוהבים או אולי כמה יינות, והרי לכם ארוחה נהדרת בגינת הבית שלכם! אם אתם אנשים שאוהבים מתוק, כדאי יהיה לחשוב מראש גם על החלק הזה בארוחה, אז למה אתם מחכים?