חיפוש

פירות וירקות טריים למטבחי שף

חשיבות טריות המוצרים למטבחי שף

מי מאתנו לא אוהב ללכת למסעדות, ליהנות ממנות אוכל משובח, לשבת ולדבר עם בת הזוג או החברים מהעבודה כשניחוח מגרה מדגדג לכם באף ובידכם כוס יין צלולה?

אך, מעטות הן המסעדות האיכותיות, המסעדות שכל מנה המוגשת בהן היא יצירת אומנות של ממש, שילוב של אוכל טוב, טרי וטעים עם התוספות הנכונות.

על מנת ליצור מנה ראויה לשמה, על השף במטבח לעבוד עם חומרי הגלם הטובים ביותר, המוצרים המשווקים בצורתם הטרייה והאיכותית ביותר, ללא שום פשרות.

אכן, עבור כל מוצר יש את הדרך הטובה ביותר בה ניתן להשיג אותו באיכותו הגבוהה, אך כשמגיעים לפירות וירקות, העסק נהפך למסובך ומורכב מעט יותר.

ירקות, מגיעים מהחקלאי בשדה, לרשתות קמעונאיות, ומשם משווקים לסופרים ולקוחות פרטיים. כתוצאה מכך, איכות הסחורה יורדת עם הזמן והטלטולים אותם עוברת הסחורה. לכן, שף שרוצה להגיע לתוצאות מעולות במטבח המסעדה שלו, חייב למצוא דרכים לקבל את הירקות והפירות במסעדה בצורה ישירה.

לשם כך, ישנן כיום חברות שונות, שכל מטרתן היא לשווק את הירקות והפירות הישר מהשדה לרשותם של הלקוחות, ובמקרה שלנו מסעדות ומטבחי השפים. נציג בפניכם את אחת החברות המובילות בשוק השיווק הישיר כיום, חברת "מהכפר אליך", ונפרט בפניכם מעט אודות דרכי ההזמנה והמשלוח.

 

דרכי ההזמנה

כניסה לאתר

על מנת להזמין ירקות ופירות בצורה קבועה למטבח השף, כנסו לאתר החברה בקישור הבא: https://meshekd.co.il ,שם, עברו היטב על הסחורה, ובחרו את המוצרים הדרושים לכם לצורך תפעול קבוע של מטבח השף שלכם. בנוסף, העריכו מהן הכמויות אליהן תזדקקו במהלך ימי העבודה שלכם.

 

יצירת קשר

כעת, תוכלו לבצע את ההזמנה בכמה צורות מרכזיות. הראשונה, היא הזמנה טלפונית. התקשרו לנציגי חברת "מהכפר אליך", עברו איתם על המוצרים והכמויות, סכמו איתם על מחיר, והסחורה תגיע אליכם בדרך קבע, בימים אותם נפרט בהמשך המאמר.

הדרך השנייה בה תוכלו להזמין את הפירות והירקות, היא יצירת חשבון באתר החברה, והזמנה אונליין של ירקות ופירות דרך האתר והמשתמש שלכם. במידה ותתקלו בבעיות, הצוות הטכני של האתר יעמוד לשירותכם.

 

המשלוחים

לאחר ההזמנה, יבוצע המשלוח בשעות ובמיקומים אליהם מגיעה החברה. חברת "מהכפר אליך", מפעילה מערכת משלוחים מסועפת לאזורי הדרום בימים שני עד חמישי, ובאזור המרכז והשרון בימי שני ורביעי. עלות המשלוח היא תשעה עשר שקלים. נקודות החלוקה מוצגות ביתר פירוט באתר האינטרנט של החברה.

במידה והנכם חסרי שביעות רצון מהתוצרת החקלאית שהגיעה אליכם, צרו קשר עם החברה, והבעיה תטופל במהירות וביעילות.

 

לסיכום

לצורך יצירת מנות איכותיות ברמה חסרת פשרות, מומלץ להזמין את הפירות והירקות שלכם בשיווק ישיר. מומלץ לבצע הזמנה דרך חברת "מהכפר אליך", חברה בעלת ניסיון ושירות ברמה מהגבוהות בארץ.

 

ירקות קצוצים