חיפוש

שף פוינט ציוד מקצועי למטבח המוסדי

החלטתם שאתם רוצים לפתוח מסעדה גדולה?

או שאולי זכיתם במרכז של מסעדה ענקית בארגון שיש בו לא מעט אנשים?

אם כך, ברור מדוע אתם צריכים לדאוג שהמטבח שלכם יהיה מקום שנוח וקל לעבוד בו.

מה עושים ואיזה ציוד אתם צריכים?

כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

הכינו את רשימת הציוד שלכם

כאשר מדברים על רכישת ציוד למטבח תעשייתי יש כמה פרטים שצריך לקחת בחשבון, ואחד מהם זו למעשה השאלה: מה אתם בכלל צריכים? איזה סוג של ציוד אתם רוצים? והאם כל ציוד שקיים היום דרוש לכם ולמטבח התעשייתי שלכם? התשובה היא כמובן לא. אם מדובר על הפעם הראשונה שבה אתם מתמודדים עם המשימה הזאת, כדאי שתדעו שהשמיים הם הגבול. משמעות הדברים היא שאם לא תגיעו למעמד הרכישה עם רשימת ציוד ברורה, אתם עלולים להיכנס להוצאה כלכלית שאח"כ לא תדעו איך לעמוד בה.

 

מה חשוב לבדוק כשקונים ציוד למטבח תעשייתי?

בעוד שכאשר אנחנו קונים ציוד למטבח הביתי אנחנו שמים לב בעיקר לעיצוב של החפצים השונים, הרי שכאשר מדברים על רכישת ציוד למטבח תעשייתי הפרמטרים שלנו קצת אחרים. לכן, אם אתם תוהים מה צריך לבדוק כשרוצים לקנות ציוד למטבח תעשייתי, אנחנו ממליצים לכם להתייחס לכמה פרמטרים שונים. לדוגמה:

  1. האם הציוד מספיק יעיל?
  2. עד כמה הציוד עמיד?
  3. האם מדובר על ציוד ששפים אחרים ממליצים עליו?
  4. האם הציוד דורש תחזוקה מיוחדת או ניקיון ספציפי?
  5. עד כמה הציוד מהיר ומקצועי?

 

חשוב לשים לב לכל הפרטים האלה, כי בסופו של דבר, הציוד שיהיה לכם במטבח ישפיע על אופן העבודה שלכם. כשמדברים על מטבח תעשייתי מדברים על עבודה סביב השעון. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם קונים תוך זמן קצר שוב ושוב את הציוד הדרוש לכם, רצוי שתשקיעו כבר מעכשיו ברכישת הציוד הכי טוב שקיים.

 

כמה זה יכול לעלות?

קשה לחשוב על רכישת ציוד מקצועי למטבח תעשייתי ולא להזכיר גם את העלויות. זה ברור שהעלות כאן לא תהיה קטנה, בעיקר בגלל שבוודאי תרצו לקנות את הכול בצורה מרוכזת וזה יכול לעלות לא מעט. עם זאת, אם חשבתם לרגע שתמיד המחירים יהיו מאוד גבוהים, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. אם תפנו אל שף פוינט ותבדקו את העלויות ואת סוג הציוד, אתם תראו שהגעתם בדיוק למקום הנכון. לא רק שכאן תוכלו למצוא את כל הדרוש לכם תחת קורת גג אחת, אלא כאן גם תוכלו ליהנות ממחירים טובים. אל תדחו את הדברים לרגע האחרון והזמינו לעצמכם עוד היום את כל הציוד הדרוש למטבח התעשייתי שלכם. כך תוכלו לבשל ולאפות בקלות רבה ואתם תראו שלא תפסיקו לעשות שימוש בכל הציוד הכי מתקדם שתרכשו בשף פוינט.

 

סירים