חיפוש

קונדיטוריה כשרה למהדרין באילת שאסור לפספס

ביקרנו לאחרונה באילת ומצאנו את עצמנו תרים אחר קונדיטוריה כשרה למהדרין שתאפשר לנו לפתוח את הבוקר עם קפה איכותי ומתוקים איכותיים. אנו מוכרחים להודות שזה לקח לנו זמן מה, אך בסופו של דבר, הגענו אל קונדיטוריה ששבתה את ליבנו.

לאחר שחזרנו מהחופשה המפנקת, החלטנו לכתוב עליה מדריך ולאפשר לאחרים להכיר בה מקרוב. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתוכלו להגיע אל הקונדיטוריה הזו בקלות בביקור הבא שלכם בעיר הדרומית.

תכירו את עוגה צ'אגה – קונדיטוריה שהיא גם בית קפה

כשביקרנו במקום, ביקשנו לשמוע על ההיסטוריה שלו. שכן, מי שנכנס לעוגה צ'אגה יכול להרגיש מיד את האווירה הנעימה והביתית. האווירה שמעבירה מסר של ניסיון רב שנים בתחום. אנחנו כאן כדי לספר לכם שמדובר בקונדיטוריה משפחתית שהוקמה אי שם בשנת 1999 באילת.

מי שעומדים מאחורי הקונדיטוריה המוצלחת הם בני זוג, אלולה ולימור. השניים עבדו בעברם בתפקידים בכירים במלונות שונים באילת. לאחר שהתמקצעו בתחום, הם החליטו לפתוח מקום משלהם שיאפשר למבקרים בעיר ליהנות ממטעמים מיוחדים.

בית קפה באילת עוגה צ'אגה
קרדיט: בית קפה באילת עוגה צ'אגה

מה תמצאו בעוגה צ'אגה?

מי מכם שיזכו לבקר בעוגה צ'אגה יוכלו ליהנות מעוגות, עוגיות ודברי מאפה שנאפים במקום מידי יום. הלקוחות שעוברים אצלנו בקונדיטוריה על בסיס יומי אוהבים את המלאי ומשאירים את הוויטרינות ריקות לחלוטין בסוף היום.

לכן, אנחנו ממליצים לכם שלא לבזבז זמן בחיפוש אחר קונדיטוריה אילת ולהגיע ישירות אל עוגה צ'אגה בשעות הבוקר. המקום נפתח החל מ – 8 בבוקר ותוכלו למצוא בו גם כריכים, מאפים בסגנון צרפתי וקפה איכותי ומפנק.

מגוון עצום של עוגות

מי שיגיעו אל עוגה צ'אגה יוכלו ליהנות ממגוון עצום של עוגות. אנחנו הספקנו לטעום רק את העוגות הבאות:

• עוגות פס מיוחדות
  • עוגות בחושות
  • פאי

חוץ מהעוגות הללו, תוכלו גם ליהנות מטרלטים מפנקים, קינוחים לאירוח ועוגות שמרים. אם אתם מציינים יום הולדת בעיר הדרומית, כדאי שתדעו שלא תצטרכו להביא אתכם עוגה מהבית. שכן, עוגה צ'אגה יוכלו לספק עבורכם עוגת יום הולדת מרהיבה וטעימה שתגיע עד פתח בית המלון שלכם.

קראתם נכון – יש אפשרות למשלוחים

כל אחד מאתנו מכיר את הרגע שבו הוא חושק במשהו טעים, מתוק וטרי, אך הוא לא יכול להשיג אותו בקרבת מקום. אם אתם מרגישים את התחושה הזו ממש עכשיו, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לוותר על החשק. טלפון קטן לקונדיטוריה של עוגה צ'אגה תאפשר לכם לבצע הזמנה של מאפים מתוקים עד המלון שבו אתם שוהים.

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר מקרוב את עוגה צ'אגה, הקונדיטוריה הכשרה למהדרין שאסור לכם לפספס. עכשיו, כשאתם מכירים את המקום הכי מתוק באילת, נותר לכם רק לבקר בו ולחזור לכאן, כדי לשתף אותנו במתוקים שטעמתם. נאחל לכם שיהיה בתיאבון!