חיפוש

רהיטים למטבח קונים אצל עידה

אין ספק כי המטבח הוא הלב של הבית, היכן שמתחילים את היום עם ארוחת בוקר זריזה, נרגעים עם קפה ועוגה אחרי יום עבודה ארוך, וחוטפים נשנוש לילי קליל לפני השינה.

כחלל כל כך מרכזי, אין זה פלא שישראלים רבים מוכנים להשקיע רבות בריהוט ואבזור המטבח שלהם.

למרבה המזל, קיימת חנות אינטרנט אחת אשר מרכזת את כל מה שאתם זקוקים לו לאבזור וריהוט המטבח שלכם, במספר קליקים בודדים, מבלי לצאת מהבית. בכתבה הבאה, נכיר לכם את הבית של עידה.

 

הבית של עידה – בית לוויטרינות מהממות

מחסור במקום לאחסון לשלל הצלחות המרקיות והסרוויסים השונים יכול להכניס רבים מאיתנו לסטרס.

למרבה המזל, באמצעות שימוש בוויטרינות למעשה מקבלים שני ציפורים במכה אחת שכן נוסף לקיבולת הגדולה של ארוניות אלו, העיצובים המוקפדים שלהם למעשה מוסיפים נופך ואופי רב לכל מטבח.

אם אתם רוצים ארוניות עם דלתות זכוכית שיציגו לראווה את כל הכלים היפים שלכם ובו זמנית ימנעו מהם להתלכלך מאבק, תוכלו למצוא מגוון רחב ומעוצב במיוחד של ויטרינות וארוניות עם דלתות זכוכית בחנות הרשת של הבית של עידה.

 

מגוון פתרונות תאורה מהממים

באופן טבעי, העבודה במטבח כרוכה בפעולות מסוכנות, עבודה עם כלים חדים, שמן רותח וסירים חמים מצדיקה השקעה בגופי תאורה רבים שיאירו את הנעשה במטבח באופן מקסימלי.

אך נוסף לצורך הפונקציונלי לתאורה מרובה במטבח, באמצעות בחירת גופי תאורה מסוגננים ומעוצבים, גם המטבח הפשוט והצנוע ביותר יכול לפתע לקבל שיק מעוצב ויקרתי. אם גם אתם רוצים לשדרג את המראה של גופי התאורה במטבח שלכם, גלשו לחנות הבית של עידה על מנת להתרשם ממגוון רחב של גופי תאורה איכותיים.

 

מדוע מוכרים טפטים בבית של עידה

טפטים הם לא פריט שאפשר למצוא בכל חנות רהיטים וכלי בית, מדובר במוצר שעד לפני מספר שנים רבים אף החשיבו אותו למיושן ומעט מאוס.

יחד עם זאת בשנים האחרונות העיצובים והדוגמאות של הטפטים החלו להשתנות ולהתאים את עצמם למאה ה-21.

וכך עובר מעצבים מובילים ברחבי העולם, הוספת טפטים לחדר האוכל והמטבח היא בגדר פעולה הכרחית שלא ניתן לוותר עליה.

חנות האינטרנט של הבית של עידה הייתה מהראשונות לזהות את החשיבות של שימוש בטפטים מסוגננים לעיצוב הבית והנגישה לקהל הלקוחות והמעצבים הישראלים מגוון רחב של  טפטים איכותיים שנבחרו בקפידה על ידי מעצבות הבית של הבית של עידה.

 

פינות ישיבה איכותיות קונים בבית של עידה

בין אם אתם צריכים שולחן אוכל עגול, אליפטי מלבני או מרובע ובין אם אתם צריכים כיסאות בגובה סטנדרטי או כיסאות בר בשביל האי שניצב במרכז המטבח שלכם, בבית של עידה תוכלו למצוא מגוון רחב ואיכותי של רהיטים איכותיים למטבח ולפינת האוכל שלכם.

אם אתם רוצים לקנות רהיטים מעוצבים, במחירים משתלמים מבלי לצאת מהבית לבלות ימים שלמים בחיפושים, גלשו לאתר הבית של עידה וארגנו לעצמכם מטבח מעוצב ונעים.

 

כיסאות בר, שולחן גדול וריהוט למטבח - אילוסטרציה