חיפוש

ריהוט הגינה תמיד מתקלף? 3 פריטים שיעזרו לכם לשמור עליו

ריהוט גן מאוד חשוף לכל תנאי מזג האוויר, להבדיל מריהוט הנמצא בתוך הבית. החומרים ממנו הריהוט שלנו עשוי יכולים להיות מושפעים מעונת החורף, הקיץ וגם מעונות המעבר. מצד אחד לחות ומים יכולים מאוד לפגוע בריהוט, מצד שני גם שמש חזקה עלולה להביא לבלאי וקילוף של חלק מהמוצרים. אז איך שומרים על הריהוט שלנו לאורך כל השנה? הנה כמה פריטים שיעזרו לכם במשימה.

 

חומרי ריהוט שקל לטפל בהם

אם עוד לא אבזרתם את הבית שלכם בריהוט, חשוב לבחור בריהוט שיהיה לכם קל לאחסן, לכסות או לקפל במידת הצורך ותצטרכו בתנאים מסוימים של מזג האוויר. ישנם חומרים כמו למשל ראטן מפלסטיק, פלסטיק, אלומיניום ופלדה הם חומרים שלא יצריכו ממכם יותר מידי תחזוקה.

חשוב גם במוצרים כאלה להפקיד על הניקיון באמצעות סבון ומטלית נקייה. כאשר אתם מבינים שבמשך הזמן הקרוב לא יהיה לכם שימוש ברהיטים, כסו אותם או אחסנו אותם לפעם הבאה שתרצו להשתמש וכך תוכלו לשמור על החומר שלהם. צריכים פתרונות לכיסוי הריהוט? הכנסו עכשיו אל גו גוד.

 

כיסוים לריהוט שלכם

אחד מהפתרונות היעילים ביותר, בין אם מדובר על כסאות, שמשיות, ספות, או שולחנות כיסוי הוא אחד מהפתרונות הכי יעילים ופופולריים. באמצעות כיסוי לשולחן גינה מלבני למשל תוכלו לשמור עליו מפני קילוף בטמפרטורה חמה במיוחד. אם למשל אף אחד לא יושב בגינה או במרפסת במהלך שעות היום ובעיקר יושב שם בלילה, חשוב לכסות את הרהיטים שלכם וכך למנוע את ההתקלפות שלכם בעקבות חום או אפילו לחות שיכולה להצטבר. כיסוי הוא פתרון זריז ויעיל ביותר לשמירה על הציוד שלכם בצורה טובה ביותר.

 

טיפול ברהיטים שלכם

יש חומרים שמצריכים אקסטרה טיפול כמו מוצרי עץ למשל. את מוצרי עץ צריך לנקות בנפרד בדרך אחרת מכל המוצרים וגם המוצרים הללו יצטרכו תחזוקה, להבדיל ממוצרים אחרים שיהיו עשויים מפלסטיק או אלומיניום למשל. אם מדובר על מוצרי עץ שלא בשימוש, חשוב מאוד לשמור עליהם נקיים ולכסות אותם כאשר לא משתמשים בהם.

מומלץ מלבד זאת לבצע ציפוי לעץ לאחר שימוש ולאחר חשיפה לתנאי מזג האוויר. את הציפוי מומלץ לבצע לפי הצורך. למשל אם רהיט נפגע ממזג האוויר ונמצא לרוב באוויר הפתוח וסופג טיפות גשם, הוא יכול לספוג את טיפות הגשם. במקרים כאלה הפריטים יכולים להתקלף ולהראות שחוקים וישנים, צביעה מחדש ותחזיק בצבע שמיועד לשימוש בחוץ יכול מאוד להועיל ולעזור לכם במצב כזה.

 

לסיכום

כדי לשמור על הריהוט גינה שלכם, צריך קודם כל לרכוש ריהוט שיהיה לכם קל לטפל בו, לשמור עליו נקי ובמידת בצורך לאחסן או לכסות אותו. כיסוי לרהיטים הוא אחד מהפתרונות הפופולריים ביותר לשמירה על ריהוט גן בכל עונות השנה. אם בכל זאת יש לכם רהיט שמתקלף או נראה בלוי כמו עץ למשל, בצעו ציפוי לעץ שיעזור לו להישמר בצורה המיטבית בכל פעם שצריך.

ריהוט גן