חיפוש

שטיח למטבח? המדריך

שטיח שמיועד למטבח אמור למלא תפקידים אחרים בהשוואה לשטיחים בסלון או בחדרי שינה. בנוסף, כדאי למצוא שטיח מחומרי גלם מתאימים כדי שיהיה נוח וקל לנקות אותו. אז איך עושים את זה ובאיזה קטלוגים אפשר להשתמש כדי לשאוב השראה? הנה המדריך המלא

מעצבי בתים והמון בעלי מקצוע מתחום האדריכלות ממליצים על שילוב של שטיחים במטבחים. קודם כל, שטיח טוב ומרופד מסייע להשתמש במטבח ומקל עלינו כאשר נעמוד מול השיש או הכיור.

חוץ מזה, שטיח הוא פריט דקורטיבי שמאפשר לשנות את המראה של המטבח בצורה דרמטית ובלי להיכנס לשיפוץ מסורבל ומסובך. מעבר לכך, קיימים המון דגמים שונים של שטיחים ולא אמורה להיות בעיה את זה שהכי מתאים לנו אישית.

 

כך תדעו מאיזה קטלוג לשאוב השראה

הדבר החשוב ביותר שאותו כדאי לעשות על מנת להתחיל לחפש שטיח למטבח הוא לשאוב השראה מקטלוגים מקצועיים. כך למשל ניתן להתרשם מהמידע הקיים באינטרנט לגבי שטיח למטבח של קרפטים שטיחים ואף לראות איך הוא מתכתב עם רהיטים אחרים, כדי לשלב אותו בקלות רבה בחלל הפנים של הבית. אם מסתכלים על קטלוגים מקצועיים של שטיחים ושואבים מהם השראה, המשמעות היא שיהיה קל ונוח לעצב את חלל הפנים כך שיישאר בו מספיק מקום לשאר הרהיטים.

 

מה התפקיד של שטיח במטבח?

מלבד ההיבט הדקורטיבי, הדרך לבחור שטיח למטבח מחייבת הגדרת תפקידים ברורה. כך לדוגמא התפקיד של שטיח במטבח שונה בהשוואה לשטיחים שיש בחדרים אחרים של הבית – כמו הסלון או חדרי שינה. בעוד בסלון וגם בחדרי שינה אנחנו משתמשים בשטיח בעיקר למטרות דקורטיביות ובקושי דורכים עליו, השימוש בו במטבח הוא אינטנסיבי ויום יומי.

 

למה כדאי לבחור שטיח מחומרי גלם שקל לנקות אותם?

התפקיד המיוחד של השטיח מחייב אותנו לתת עדיפות לדגמים שמיוצרים על ידי חומרי גלם איכותיים. בשביל להבטיח התאמה מלאה בין המאפיינים השונים של השטיחים לבין הצרכים שלנו כבעלי בתים ומטבחים, רצוי לבחון את דרישות הניקיון והתחזוקה.

במטבח של הבית אין מקום לפשרות וכדאי לבחור שטיח מחומרי גלם שמאוד קל לנקות אותם. באופן הזה לא נצטרך להתאמץ על מנת לנקות את השטיח, גם אחרי ימים ארוכים של בישולים, אפייה, טיגונים וכן הלאה.

 

כמה אמור לעלות שטיח חדש למטבח?

השלב האחרון בהשוואה בין סוגים שונים של שטיחים למטבח כולל התייחסות אל ההיבט הכלכלי. כאן המטרה היא למצוא את השטיח המושלם בתקציב המשתלם ביותר, לפי הצרכים המעודכנים של קהל היעד והלקוחות.

אם רוצים לחסוך בהוצאות, ניתן להשיג כיום שטיחים שווים במיוחד אונליין ובהזמנה דרך מבצעים והטבות. לאחר מכן, כל שנותר הוא לשלב את השטיח במטבח עם שאר הרהיטים. בנוסף, אפשר למצוא שטיחים מעולים במחירים מפתיעים למשלוח בזמני אספקה קצרים.

שטיח מטבח