חיפוש

אתם עוברים דירה? כך תהפכו את המקום החדש לבית כיפי

לעבור דירה זה כמו לפתוח דף חדש. פתאום אתם מרגישים אנרגיה חדשה ואתם יכולים לייצר לעצמכם הרגלים חדשים. אבל כדי להרגיש בבית באמת, אתם צריכים להפוך את הדירה למקום שמרגיש לכם כזה. אנחנו נעזור לכם בעזרת כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את המקום החדש הזה לבית כיפי שתרגישו בו הכי טוב שיש.

 

תאורה

כדי שהבית ירגיש נעים וחמים, חשוב שתחשבו על התאורה. ישנה תאורה שהיא לבנה וישנה תאורה שהיא צהובה יותר. התאורה הצהובה נותנת תחושה של נוחות וגם יכולה להיות מרגיעה לעין ולמערכת העצבים. תאורה זאת תגרום לבית שלכם להרגיש אינטימי, חמים ונעים. תאורה אשר מתאימה מאוד לערב סרט ברגוע לדוגמה.

תְאוּרָה

 

צבעים רכים ונעימים

דבר נוסף שיכול לעזור לכם להפוך את המקום החדש לבית כיפי הוא – צבעים רכים ונעימים. הם יכולים לתרום לתחושת רוגע ונוחות בחלל. צבעים רכים כמו לבן, תכלת עדין או אפור בהיר יכולים ליצור אווירה נעימה ומרגיעה. כמו כן, צבעים רכים יכולים להוסיף רוחניות ואווירה טובה לחלל. כאשר מבצעים בחירת צבעים, חשוב לקחת בחשבון את התאמתם לרהיטים על מנת ליצור איזון מושלם.

 

שטיח בסלון

מה יותר טוב משטיח כדי להפוך את המקום החדש לעוד יותר ביתי? שטיח תורם גם כן לעיצוב הבית וגם כן לתחושת חמימות. אבל חשוב לדעת שיש לזה חסרון אחד גדול. ככל שיהיה לכם נעים בבית ככה יהיה יותר קשה לצאת ממנו! אבל מצד שני, מי צריך לצאת לבחוץ כשהבית מרגיש כל כך טוב?

 

תמונות למטבח

המטבח. המקום היצירתי של כל בשלן. אם אתם כאלה שאוהבים לבשל, חשוב שתרגישו שאתם אוהבים את המטבח שלכם. ואם אתם כאלה שלא אוהבים לבשל, לעצב את המטבח שלכם יכול לעזור לכם להתחיל לעשות זאת! תוכלו לדוגמא להוסיף תמונות למטבח שלכם כדי להוסיף לו קצת אופי. תבחרו בבצבעים אשר הכי מתאים לרהיטים של המטבח שלכם!

שטיח בסלון

 

מיטה ומזרן

חדר השינה הוא האזור הקדוש של כל בית. המקום שבו אפשר להחזיר כוחות לגוף שלנו וגם לנוח מכל השבוע שעבר עלינו. כדי להנות בחדר הזה תצטרכו לבחור את המיטה שלכם ואת המזרן שלכם. תבינו מה הגודל של המיטה אשר מתאימה לחדר ולאחר מכן תוכלו לבדוק מזרנים. עדיף שתנסו את המזרן לפני שתקנו אותו – כך שלא תקנו משהו שלא נעים לכם לישון עליו!

 

לסיכום

לעבור לדירה חדשה זה רגע מרגש מאוד. אתם יכולים להפוך את המקום הזה לבית, להפוך אותו למקום נעים וחמים. כדי לעשות זאת, תחשבו על התאורה וגם על הצבעים של העיצוב. בנוסף, חשוב לעצב את הבית לפי טעמכם האישי. תוסיפו שטיח כדי להוסיף עוד חמימות לסלון, תשימו תמונות על קירות המטבח וגם תבחרו טוב את המיטה ואת המזרן שלכם. כל אלו יעזרו לכם להפוך את המקום החדש לבית כיפי שלא תרצו לצאת ממנו!

מיטה ומזרן