חיפוש

5 תכניות אוכל בטלוויזיה שמשאירות טעם של עוד

 תכניות האוכל תופסות חלק ניכר מתרבות הצפייה של כולנו בערוצי טלוויזיה רבים.

לפתע כולם הופכים לבשלנים וחייבים לנסות את המתכון שראו.

המאמר יסקור 5 תכניות אוכל שמשאירות טעם של עוד.

 

1 – מאסטר שף – מתכונים שמזכירים את הילדות

בין אם אתם צופים בעונה הנוכחית של מאסטר שף בערוץ קשת ובין אם במסטר שף האמריקאי בערוץ האוכל, בוודאי אתם מכירים את הקונספט של התכנית בו מתחרים בשלנים על השגת התואר הנכסף – המאסטר שף הבא. אך זה לא מה שחשוב. הרעיונות המקוריים והמתכונים המזכירים לנו ילדות נשכחת עושים לנו חשק לבשל או לאפות משהו שכבר זנחנו ממזמן וגם לנסות רעיונות חדשים.

 

2 – MKR – המטבח המנצח במתכונים מעולים

גם MKR המשודר בערוץ של קשת ניתן לצפות ולהשוות עם MKR האוסטרלי בערוץ החיים הטובים. מדובר על תכנית של זוגות שצריכים להקים מסעדה ונותנים דגש לאלמנטים שונים והגשה של ארוחה בת 3 מנות. גם כאן תוכלו להזיל ריר ולמצוא רעיונות מקוריים שיכניסו אתכם ישירות למטבח. בקרוב MKR הישראלי מתחילה עונה חדשה 5 ימים בשבוע בקשת.

 

3 – בואו לאכול איתי – כאן

ערוץ "כאן" מציע תכניות טלוויזיה מעולות וביניהן התכנית "בואו לאכול איתי". זוהי תכנית הומוריסטית עם קריין שקצת יורד על זוגות המתמודדים, אך הקונספט הוא לארח את שאר המתמודדים בבית הפרטי ולהגיש להם ארוחת ערב מלאה עם כל הגינונים ולקבל על כך חוות דעת מהאורחים. זוגות רבים מכינים מתכונים מעדות שונות וזוהי חגיגת טעמים וצחוק. בקרוב מתחילה עונה חדשה אשר תשודר פעמיים בשבוע בערוץ כאן.

 

4 – סודות מתוקים מתוקים

זוכרים את התכנית של קרין גורן סודות מתוקים בשידורי רשת? כולם מתגעגעים לתוכנית עם הטעמים המתוקים, מנות אחרונות, עוגות, עוגיות ומאפים שניתן לעשות בקלות. החדשות הן שסודות מתוקים יצאו בעונה חדשה בערוץ האוכל הישראלי הראשון FOODYS בסלקוםTV . לפחות המנויים חוגגים על המתכונים הנפלאים של קרין גורן. ישנן לא מעט תכניות אוכל בשירותי ה-TV של החברות הסלולריות ובערוצי הכבלים כמו: FOODYS בסלקום, ערוץ האוכל או ערוץ החיים הטובים הניתנים בחבילות הערוצים של יס והוט ועוד. על מנת לקבל השוואת מחירים ומגוון חבילות כנסו לאתר https://www.smartcut.co.il והתחילו להשוות.

 

5 – משחקי השף או משחקי השף קונדיטור

את המתכונים הנפלאים שגורמים לנו לנסות לבשל ולחוש בטעמים אפשר גם לראות בתכנית האוכל משחקי השף. זוהי תחרות בין שפים צעירים בחסותם של שפים ותיקים וידועים הלוא הם: אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית וארז קומורובסקי הטועמים בצורה עיוורת את המטעמים של השפים ומלחיצים אותם בהוצאת סרוויסים לסועדים. את התכנית המשודרת בקשת שידרגו עם תכנית דומה הנקראת משחקי השף קונדיטור ושם התחרות היא על עוגות מעוצבות ומנות אחרונות משגעות.

 

צפייה בתוכנית