חיפוש

איך לבחור סגנון עיצובי למטבח

אחת ההתלבטויות המורכבות ביותר שעולות בקרב אנשים שמשפצים את הבית או בונים בית מאפס נוגעת לבחירת הסגנון העיצובי של המטבח.

אם הגעתם לכאן עם תהיות בנושא, כדאי שתדעו קודם כל שאתם ממש לא לבד.

זו בדיוק הסיבה שהחלטנו לכתוב בעניין את המדריך הבא, שיאפשר לכם ולעוד רבים אחרים לדעת איך ניתן לבחור את הסגנון העיצובי למטבח.

 

הקדמה אודות אופן איסוף המידע למדריך

רגע לפני שנציין בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם להגיע לבחירה נכונה של סגנון עיצוב המטבח שלכם, אנחנו רוצים לציין בפניכם את האופן שבו אספנו את המידע הנוכחי. אנו מודים שעד לא מזמן לא היה לנו ניסיון בכל הנוגע לעיצוב של מטבחים. נחשפנו לעניין זה רק לאחר שהתבקשנו לבחור את סגנון המטבח שלנו על ידי הקבלן שבנה את הדירה שלנו. מצאנו את עצמנו חסרי אונים, שכן, אנחנו עוברים בין דירות שכורות כבר שנים ואין לנו סגנון משלנו. אחרי שהתאפסנו על עצמנו והעמקנו בנושא, עברנו כמה שלבים שאפשרו לנו להגיע לתוצאה מיטבית. הנה השלבים האלה שאתם חייבים להכיר וליישם בעצמכם:

 

השלב הראשון – התבוננות במגזינים

כדי שתוכלו לבחור את הסגנון העיצובי למטבח שלכם, אתם צריכים להיחשף לעיצובים שונים. כך בעצם תוכלו לבחור פריט אחד מתוך כל עיצוב ולהרכיב בעצמכם את הסגנון המתאים לכם ביותר. אתם יכולים להתבונן במגזינים באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • מגזינים מודפסים שנמכרים בחנויות הספרים
  • מגזינים אונליין שניתן לראות באתרי עיצוב שונים

אנחנו קיבלנו את ההשראה שלנו מהאתר gvirkitchens.co.il שיש בו מגוון רחב של סגנונות עיצוב למטבח. אנו ממליצים

 

השלב השני – חיפוש אחר מעצב מטבחים מומחה

אם נכנסתם אל האתר של גביר מטבחים בטח ראיתם כמה סגנונות עיצוביים שמתאימים לכם. אבל שימו לב, זה לא מספיק. אתם צריכים להסתייע גם בגורם מקצועי שילווה אתכם בבחירת הסגנון שמתאים לכם לא רק מבחינה עיצובית, אלא גם מבחינה פרקטית. לכן, אתם צריכים למצוא מעצב מטבחים מומחה. כדי להגיע למעצב המתאים ביותר, עליכם לשאול חברים, מכרים או קרובי משפחה אם יש להם המלצה למעצב שכזה.

 

השלב השלישי – רישום נקודות חשובות

המעצב המומחה יסייע לכם בבחירת הסגנון העיצובי למטבח שלכם רק לאחר שתציגו בפניו רשימה של נקודות שחשובות לכם בכל הנוגע לפרקטיות של המטבח. למשל, אם אתם אנשים גבוהים, אתם צריכים מטבח מעוצב עם ארונות גבוהים. או ההפך, אם אתם נמוכי קומה, כדאי לעצב מטבח שיהיה נגיש ונוח לכם. חשוב מאוד ליישם את שלב זה כדי שתוכלו לקבל מטבח בעל סגנון עיצובי שעונה על הצרכים שלכם.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך לבחור את הסגנון העיצובי למטבח שלכם, כך שנותר לכם רק ליישם את 3 השלבים שצוינו לעיל וליהנות ממטבח מעוצב, פרקטי וחדש. מאחלים לכם בהצלחה!

חלל ביתי