חיפוש

איך עושים על האש בחורף

כשאומרים את צמד המילים "על האש" מה שעולה לנו לראש זה שמש, קיץ, פארק, מחצלות ומשחקים. אולם האוכל הטעים של העל האש טעים גם בחורף, ורבים לא מפספסים את ההזדמנות לצלות את הסטייקים והפרגיות על האש גם בעונה הקרה. אז איך עושים על האש בחורף? בואו נבדוק.

על האש אפשר לעשות רק בחוץ

אז נכון, כשמדליקים את המנגל ומתחילים לנפנף העשן מתחיל להתפזר לכל עבר ולכן אין אפשרות לעשות על האש בתוך הבית. בחורף, בגלל הרוחות, הגשמים והאווירה האפורה, אי אפשר פשוט להציב את המנגל בחוץ ולהתחיל לנפנף. הרוח עלולה להשפיע על טיב הצלייה והגשם עלול להרטיב את האוכל והפחמים ולגרום לעל האש שלנו להפוך לסיוט אחד גדול. אז בכל אופן, איך עושים על האש בחורף?

איך עושים על האש בחורף

אז אם כל כך קשה לעשות את זה, איך עושים על האש בחורף? תתפלאו לדעת שהפתרון הוא יותר פשוט ממה שחשבתם.

לשאלה איך עושים על האש בחורף יש כמה תשובות. אז קודם כל בואו נכיר במציאות – אנחנו גרים במדינת ישראל. אם היינו גרים באנגליה או גרמניה כנראה שהבעיה היתה גדולה יותר, כי החורף של אירופה הוא חורף אמיתי שממש לא משאיר מקום לנפנופים.

אולם החורף הישראלי הוא חורף מתון יחסית, ובהחלט אפשר למצוא ימים שמשיים ונעימים פה ושם, שיאפשרו לכם לצאת לעל האש טעים ואיכותי לפחות כמו בקיץ, פשוט עם חולצה עם שרוולים ארוכים.

 

גחלים

פתרונות לעל האש בחורף

אבל לא כל הימים הם שמשיים ומפתיעים בעונת החורף, ובהחלט אי אפשר להסתמך עליהם כדי לעשות את העל האש המיוחל. אז מה עושים?

פשוט מאוד – מנפנפים בחוץ מתחת לאיזורים מקורים. אז נכון, לא לכולנו יש חצר גדולה עם פרגולת עץ או אלומיניום שחוסמת את הגשם מלהגיע עד אלינו, אבל כולנו יכולים להשכיר ציוד שיאפשר לנו מדי פעם לפעם לנפנף גם בחורף.

איך מייצרים איזור מקורה?

בלי בעיה. היום קיימות חברות להשכרת ציוד שיאפשרו לכם למצוא אוהלים להשכרה, גזיבו, פטריות חימום, שולחנות, כסאות ואת כל מה שתזדקקו לו כדי להרים את העל האש הכי מושלם שיש – גם בחורף.

יש לכם המלצה על חברה כזו?

בוודאי. חברת עידנ'ס השכרת ציוד לאירועים היא אחת החברות המובילות בארץ להשכרת ציוד לאירועים מכל הסוגים. בין אם מדובר ביום הולדת בפארק, בר מצווה או על האש בחורף – חברת עידנ'ס מציעה את כל סוגי הציוד שתוכלו רק לדמיין – אוהלים, מתקני ג'ימבורי, מתנפחים, מצננים, גנרטורים, פטריות חימום ועוד.

צרו קשר עם חברת עידנ'ס השכרת ציוד לאירועים עוד היום ותהנו מהצעות מחיר אטרקטיביות עבור האירוע שלכם, בטלפון 052-5602602. בהצלחה ותהנו!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא