חיפוש

איך עושים על האש ברוח חזקה

הגיע הזמן להגיד בתיאבון? רגע לפני הסעודה הגדולה, יהיה חשוב לדעת כיצד BBQ ברוחות חזקות צריך להתבצע!

אנחנו מזמינים אתכם להיות הדוקטורים לבישול שאתם, לקבל מאיתנו בחינם מספר עצות על הספורט הלאומי, על האש, וכבר מעכשיו להכין את החצילים והסטייקים.

שאלת מיליון הסטייקים והחצילים: כיצד עושים על האש בחוף הים, או במקומות בהם ישנה רוח חזקה, כמו למשל על רכסי הרים? ובכן, זה לחלוטין תלוי באיזה ציוד אתם מסתייעים. בואו נגיד את זה ככה, אם אתם שוכרים מאווררים מחברת השכרת ציוד לאירועים, אתם יכולים לייצר אחלה אש בעזרת הבערה עם המאווררים, קצת שמן והרבה זהירות. בואו נדבר על "על האש", דרכים ליצור אש בטבע עם מינימום אמצעים וכל מה שצריך לדעת בעניין.

 

כל ציוד הקמפינג ועל האש שצריך בכדי למלא את הבטן

בין אם אתם עושים על האש במקום כזה או אחר, קודם כל כדאי שיהיה לכם את כל הציוד הנכון עבור מחנאות בחוץ, שזה נקרא גם קמפינג. אתם יכולים לשכור או לרכוש מחברת מאסטר סייל גנרטורים ומאווררים, מיזוג נייד ופטריות חימום, כל מה שתצטרכו בכדי לוודא שיהיה לכם אחלה של יום בחיק הטבע.

בואו נגיד את זה אפילו יותר מדויק, בחברת מאסטר סייל אתם תמצאו את כל הציוד שיעשה לכם חשק לצאת החוצה מהבית ולהבעיר כמה גחלים. כאן תוכלו לסקור את הסוגים השונים של ציוד מומלץ לאירועי שטח, רק אל תשכחו להגיד שאנחנו שלחנו אתכם – https://master-sale.co.il .

 

כיצד מבעירים אש עם אמצעים מינימליים ברוח חזקה?

ואם כבר הזכרנו גחלים, בואו תלמדו כלל אצבע – מעט שמן בישול רגיל, מעט נייר טואלט, ערימה של גחלים ויש לכם אחלה אש. אם אתם בחיק הטבע ללא אמצעי הבערה מפוארים, אתם יכולים להבעיר אש בעזרת ממש מעט שמן, אותו אתם תספיגו בקבוצות-קבוצות של ניירות טואלט.

במקביל, את הגחלים אתם תבדר בערמות-ערמות, כאשר באמצע כל ערימה אתם תחדירו נייר טואלט ספוג במעט שמן בישול (קנולה רגיל זה בסדר). כעת, כל מה שאתם צריכים זה מצת-קליפר שניתן לרכוש בכל קיוסק, או סתם גפרורים שכבר לא ממש מוכרים בימינו בפיצוציות.

 

מה לאחר שסידרנו ערמות של גחלים עם נייר ספוג שמן במרכזן?

הדליקו את נייר הטואלט, תנו לו לבעור ולאט לאט תראו שהאש מגיע לגחלים עצמם. עכשיו, לגבי הרוח החזקה, דעו לכם שרוח היא גורם מבעיר מרכזי ב-על האש. אתם מוזמנים ליצור מעין מחיצה בין המנגל לרוח בעזרת "קירות" קטנים של קרטונים. זה יוביל לכך שהרוח תילכד בין "קירות" המנגל שעשויים מקרטונים, מה שייצור מערבולות רוח חיוביות להבערת הגחלים. בהצלחה ובתאבון, אל תשכחו לאסוף אחריכם את כל הפסולת שנשארת!

 

גריל גז

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא