חיפוש

איך תחסכו כסף לשיפוץ המטבח

שנים שאתם גרים באותו בית אהוב. רכשתם אותו כשהייתם צעירים ומאז מים רבים הספיקו לזרום בנהר שלכם – הקמת משפחה והבאת ילדים לעולם, רכישת דירה, עבודה קשה ואפילו יציאה לפנסיה ונכדים. כעת, כשהתפנה לכם המון זמן לעצמכם, אתם רוצים להשקיע את הזמן, האנרגיה והכסף שלכם בתחביבים והרצונות שלכם. אולם מסתבר שהסכום שאתם מחזיקים בו היום לא מאפשר לכם לעשות הכל, ואין מה לעשות.

 

הטיול ההוא לקאריביים? אל דאגה, הוא יקרה, אבל לא עכשיו

אתם נפגשים בכל יום חמישי עם עוד כמה זוגות חברים בבית הקפה השכונתי שלכם. אתם קוראים לעצמכם "הפנסיונרים של שכונת בורוכוב", וכולם מכירים אתכם היטב. בימים האחרונים הפנסיונרים מתכננים טיול משותף לקאריביים עם קרוז מפנק, אוכל מדהים, נופים משגעים ושמש מטריפה שתשזף אתכם.

בנקודה הזאת צריך לחשוב – קאריביים או מטבח? בכל מקרה, לכל בחירה שלא תעשו, תחסכו כסף שיאפשר לכם לעשות את זה בחכמה. אם אתם שואלים אותנו – שימו בינתיים את הטיול לקאריביים בצד ושפצו את המטבח שלכם, כפי שרציתם לעשות לאורך כל כך הרבה זמן.

 

איך תחסכו כסף לשיפוץ המטבח

המחשבה על איך תחסכו כסף היא בהחלט מחשבה מפחידה, בעיקר לאור העובדה שאתם רוצים לעשות המון דברים במקביל. אחד הדברים שיכולים לסייע לכם בעניין הזה הוא עניין פשוט מאוד – בדקו עם איזו חברת שיפוצים הכי טוב לעשות שיפוץ למטבח.

כן, זה ידרוש מכם קצת אנרגיה וזמן, אבל ברגע שתחליטו להשוות מחירים ולאסוף המלצות, אתם יכולים להבטיח לעצמכם שתחסכו כסף שיכול להצטבר גם לאלפי ועשרות אלפי שקלים. שווה, לא?

 

אל תעשו משהו שאתם לא צריכים

אחרי שתחסכו כסף לשיפוץ המטבח, יגיע הזמן שבו תחליטו מה בדיוק אתם רוצים לעשות בשיפוץ. כדי שתחסכו כסף בכמות הגיונית, בצעו את שיפוץ המטבח רק עם דברים שבהם יש לכם שימוש אמיתי. אם אתם לא מרבים לבשל אלא מעדיפים לאפות – תוכלו להסתפק בכיריים של גז, לדוגמה, במקום כיריים חשמליות שיקרות בהרבה יותר, וזוהי רק דוגמה אחת מיני רבות שיכולות לחסוך לכם כסף.

 

כסף אבוד? לא סתם צמד מילים

עוד דרך שבאמצעותה תחסכו כסף היא דרך פחות נפוצה אבל שכדאי מאוד להכיר. חשבו על זה – לאורך החיים החלפתם בין סוכני ביטוח רבים, עברתם דירות, אולי אפילו היגרתם לחוץ לארץ לתקופה מסויימת. בכל המקרים האלו יש סבירות די גבוהה שהשארתם כל מיני כספים מפוזרים אצל כל מיני גורמים במדינה, ועכשיו הגיע הזמן להשיב אותם אליכם. איך עושים את זה? היכנסו לאתר של הר הכסף ובדקו את זכאותכם. בהצלחה!

מחשבון וכסף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא