חיפוש

הכל על הדברה ירוקה

העולם היום מלא בטרנדים והמצאות חדשות, אבל חשוב לזכור, לא כל המצאה חדשה היא טרנד. ישנן המצאות ושיפורים שנועדו סהך הכל לשפר את חייו של האדם הממוצע. כזאת היא ההדברה הירוקה. סוג הדברה זה הוא למעשה המילה האחרונה בתחום, החומרים הנכונים שיעזרו לכם לעשות את ההדברה בבית או בחצר, במטבח הפנימי או החיצוני בצורה מיטבית, אז מהי הדברה ירוקה?

 

מהי הדברה ירוקה

הדברה ירוקה היא המילה האחרונה בעולמות ההדברה. הפיתוחים החדשים שמלווים כל אספקט בחיינו הגיעו גם לעולם ההדברה. ההדברה המיושנת שעשתה שימוש בחומרים פעילים בעלי סיכון לכל מי שנושם אותם או בא איתם במגע. לכן החומרים מהם עושים היום את חומרי ההדברה הם חומרים כימיים אשר מותאמים לשימוש בסביבת אנשים, זמן קצר לאחר הצבתם במקומות המתאימים. בנוסף היא פוגעת במוקדי הקינים של המזיקים, גם אם לא מוצאים אותם על ידי כך שהמזיקים מחדירים את החומרים בעצמם לאזורי הגידול שלהם.

 

במה היא שונה?

השוני של שיטת ההדברה הירוקה הוא בכמה רבדים

  1. ההדברה הירוקה אינה מסכנת באופן מיידי את מי שבא איתה במגע, בשונה מחומרי הריסוס הקיימים עדיין בשוק שמי שנושם את האדים שלהם עלול לחוש ברע ובמקרים קיצוניים אף חמור מכך.
  2. ההדברה הירוקה פוגעת במוקדי הגידול של המזיקים, זאת בשונה מהדברה רגילה הפוגשת את המזיק במקום מסויים שם הוא נפגע, אך לא מעביר את חומרי ההדברה אל תוך הקן.
  3. לא פוגעת בסביבה. החומרים מהם מכינים חומרי ההדברה הירוקה הם בטוחים לסביבה.

 

יתרונות השיטה

היתרונות של השיטה הם מגוונים ועשויים לעזור בכל תא שטח, גם בחצרות וגם בזמן  הדברה למשל שהיא עיר צפופה ויכולים להיווצר בה בתי גידול מצוינים למזיקים, השיטה של הדברה ירוקה עובדת.

  • ההדברה מתאימה מאד לחצרות פרטיות, בעיקר כאלו שיש בהם מטבח חיצוני המושך מזיקים באופן טבעי. על ידי העובדה שהמזיק לוקח איתו את חומר ההדברה לתוך הקן, אנו בטוחים שלא יגיע גל נוסף של מזיקים שלא נחשף לריסוס.
  • אינה פוגעת בסביבה, משתלבת עם המגמה העולמית של מעבר לחומרים ומוצרים שמתכתבים עם הסביבה ועושים מאמץ לשמור עליה.
  • יעילות לאורך זמן, השפעת ההדברה הירוקה היא משמעותית ארוכה יותר מזו של ההדברה המסורתית.

איש תחזוקה

מי מבצע אותה

אחד הדברים החשובים ביותר היא בחירת המדביר, בין אם אתם מכירים מישהו ובין אם לא, תמיד כדאי לבדוק ברשת הדברה ירוקה המלצות וכך למצא מדביר איכותי עם רישיון אשר פועל בסביבה שלכם ויעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר והמתאים לכם ביותר.

 

סיכום

ההדברה הירוקה היא הדבר הבא. כמו שלא תרכשו טלפון ללא מסך מגע, או לחלופין לא תרכשו טלוויזיה ללא שלט, כך גם בהדברה, ההדברה הירוקה היא הדבר הנכון לעשות, ולהיעזר במומחים שיוכלו לכוון אתכם

מדביר