חיפוש

אילו דברים ניתן לעשות במטבח על מנת להפוך אותו למטבח חכם

מטבח חכם הוא מטבח נוח ויעיל הרבה יותר ממה שהכרנו, אשר מאפשר לנו לשלוט בכלל מערכות החשמל במטבח ממכשיר המולטימדיה שלנו, כולל שליטה גם בעוצמתם ובזמן הפעולה

שהם יעבדו, וכל זאת בנוחות ומרחוק.

כדי להפוך את המטבח לחכם, יש צורך בהתקנת מערכת מטבח או בית חכם, שתאפשר חיבור של כלל מערכות החשמל אל מסך המולטימדיה שלכם.

לפניכם קצת על אילו דברים ניתן לעשות במטבח על מנת להפוך אותו למטבח חכם.

 

מה הוא מטבח חכם?

מטבח חכם הוא מטבח שמותקנת בו מערכת של בית חכם, כלומר מערכת המושתתת על תשתית הבית ומחברת בין מוצרים חשמליים שונים עבור תפעול קל ונוח של מהטבח ממסך מולטימדיה או איפון זמין. כך ניתן לחבר את המכשירים החשמליים אל מערכת אחת ולשלוט מרחוק בעוצמה שלהם ובכיבויים ופתיחתם. חברת global quality מייצרת ומציעה מערכות חכמות ואיכותיות למטבח ולבית החכם.

 

איזה תפעולים נוחים ייכללו במטבח חכם?

ברז חכם

ברז חכם הוא אחד מהתפעולים המגניבים ביותר, שיחסכו לכם גם כסף רב וישימו סוף לבזבוז מים מיותר. חיבורו של הברז החכם אל מערכת הבית והמטבח החכם תאפשר בעצם שליטה בכל עוצמות הברז וזמני פיחתו וכך תביא לשימוש חכם ומספק במים, ולא יותר.

 

שליטה באור ובטמפרטורה

במערכת המטבח החכם והבית החכם ניתן לחבר כמובן את האורות, והמזגנים, וכך לשלוט מרחוק ובנוחות על העוצמה של אלה, ועל תפעולם או כיבויים לפי נוחיותכם וממסך המולטימדיה שלכם. התפעול יוכל להיעשות מרחוק, וכך תוכלו להכין את המטבח לטמפרטורה הנכונה ולפני בואכם.

 

חיבור התנור, ומכשירים חשמל נוספים

חיבור של התנור ומכשירי חשמל נוספים למערכת המטבח החשמל יאפשרו בעצם להשתמש בכל מכשיר חשמלי ללא צורך במאמץ נוסף, אלא בשליטה אוטומטית דרך מסך המולטימדיה, שתוכל לעדכן אתכם גם בטלפון שזמן העבודה של המכשיר נגמר ושהאוכל שלכם מוכן.

 

כיצד להתקין ולהפוך את המטבח למטבח חכם?

התקנה של מטבח חכם אפשרית דרך התקנה של מערכות הבית החכם במכשירי המטבח. לאחר בחירה של התשתית הרצויה – אם קווית או אלחוטית, ניתן להתחיל בהתקנת המערכת, חיבורה  לתשתיות וכן גם התקנה של המפסקים, תכנות המערכת המכשיר המולטימדיה וחיבור וחיווט נכון בארונות החשמל. ייעוץ עם חברת ייצור והתקנת מערכת של בית חכם, תגלה בפניכם את כל השלבים הנדרשים במדויק למצב ולבית שלכם.

 

לסיכום

מערכת של מטבח חכם היא מערכת טכנולוגית המאפשרת לשלוט בכל המכשירים הטכנולוגים במטבח שחיברתם למערכת זו, דרך מסך המולטימדיה שלכם. כך תוכלו לשלוט בתנור, בתאורה, במיזוג ובשלל המכשירים החשמליים בבית, דרך לחיצה אחת במכשיר המולטימדיה שלכם ומרחוק, עם אפשרות אף לשליטה בעוצמה ובשלל האספקטים המפעילים את המערכת. התקנה של מערכת כזו אפשרית על ידי התקנה של מערכת בית חכם אשר מיוצרת על ידי מגוון חברות כיום בארץ.

חלל מעוצב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא