חיפוש

בחירת גריל גז: המדריך המלא

בעולם שבו שולטים מוצרים מכאניים כמו מיקסר, בלנדר ומכונת הפסטה – אי אפשר להתעלם מהעובדה שגם בשר זקוק למנוחה נכונה על משטח צלייה מקצועי כדי להפיק טעם מדהים.

עם כל הכבוד לתבשילי הבשר השונים ומחבת הפסים, הגריל היה ועודנו הנחלה הבלעדית של תאוות הבשרים ואיזה כיף שניתן לשלוף אותו בכל הזדמנות שרק מתחשק, להדליק ולכבות בשנייה, לשלוט בכל תהליך הצלייה גם מרחוק וליהנות מארוחה גדולה ומושקעת לכם, למשפחה, לאורחים והחברים.

בחירת גריל גז

בעבר הלא רחוק מידי הסתפקנו בנפנוף מאומץ על מנגל הפחמים.

הישראלי הממנגל מצא את עצמו משבת לעצמאות בונה ומתכנן את סידור הפחמים וטקס ההדלקה שלוקח לא מעט זמן ("שים, שים עוד נייר טואלט") מכופף בפוזיציה לא נוחה בעליל ("שים לי בפיתה משהו מוכן"), רוכן מעל חופן השיפודים הראשוני ("תגיד, מתי הסטייקים עולים לאש?") ומנפנף ללא הפסקה כדי לייצר צלייה כמה שיותר מהירה לכמות הבשרים המטורפת שעוד צריך להספיק מבלי שכוח הגחלים ייחלש.

אכן, עבודה קשה סביב אוכל כה פשוט ונטול תחכום ועם זאת עדיין טעים וממכר בכל פעם מחדש. מעבר לעבודה הקשה של המנגליסט, מדובר בשיטה אותנטית לא סביבתית במיוחד.

העשן השחור והגיצים מתעופפים לכל עבר ועלולים ליצור נזק בשאיפה וגם לפארק מסביב, כאשר פעולת הכיבוי אם לא מתבצעת כהלכה, יכולה בקלות להפוך את העלאש של חול המועד פסח להקדמת המדורה של ל"ג בעומר.

ושום מילה על ספיחת הרעלנים מהפחמים הישר אל תוך הבשר על הרשת ונשיאת הפחמים המפרכת והמלכלכת יחד עם המנגל לפח הקרוב.

למה גריל גז ולא פחמים?

כפיתרון יצירתי למנגל האהוב ומתוך רצון לחזק את הזיקה לבילוי מחוץ לארבע קירות הבית, נולד גריל הגז.

אותו הבשר, אותה הטכניקה, פלוס טכנולוגיה מוצלחת שתעניק לכם גם טעם אגדי לבשר (או העוף. או הירקות. אתם תגידו) והרבה יותר נוחות.

אחת החברות המפורסמות בתחום היא חברת webber, שמייצרת כבר מספר עשורים דורות חדשניים ומתוחכמים של מתקני גריל גז לכל בית, חצר ומרפסת, החל מדגמים שניתנים לנשיאה מחוץ לבית ועד היכלי בשר לקרניבורים חובבים שיום ללא פורטרהאוס עבורם הוא יום מבוזבז.

מתקני הגריל מגז נמצאים "בגובה העיניים" ללא מאמץ פיזי של הגוף וללא צורך בפעולת הנפנוף. הם מבטלים לחלוטין גם את הסכנות הבריאותיות שטמונות בגריל הפחמים לסועדים והסביבה, כאשר הגריל איננו מפיק עשן שחור או טפטופי שמנים שזולגים על הרצפה ולא גורם לבשר "לנשום" את הפיח העולה מן הגחלים.

לראשונה ניתן ליהנות מטעם משובח תוך ביצוע צלייה מקצועית שלא אורכת יותר ממספר דקות וכך גם לקצר את זמן ההמתנה המייגע עד שהסיר יגיע לשולחן. ואם אתם מאותם אנשים שחייבים למהר עם הפיתה למנגליסט כדי ליהנות ראשונים, תהיו בטוחים שעם מהירות ההכנה בגריל הגז בכלל לא תספיקו להוציא אותה מהשקית לפני שכל הבשר כבר יונח לפניכם. התוצאה המתקבלת היא אוכל טעים, עשיר ועסיסי, ללא פגיעה במרקם או הטעם המקורי, במהירות, מקצועיות והכי חשוב – נוחות וגם בריאות.

כל מתקן גריל גז מגיע עם טכנולוגיה מובנית שכוללת בין שניים לארבעה מבערי הצתה ושטח צלייה גדול, מערכת ניקוז שמנים וחיבור קל ופשוט של בלון הגז.

חשוב לציין שאת החיבור לבלון גז מבצע איש מקצוע מחברת גז מורשית בלבד, אך במתקנים הניידים מסדרת Q של חברת webber קיים צינור לחיבור עצמי וללא צורך בטכנאי. כמעט בכל יתר הדגמים הקיימים של החברה וגם של חברות מובילות אחרות כמו Dechef ו-Apex, יש לבדוק היטב את הוראות היצרן ולוודא כיצד מתבצע החיבור על ידי טכנאי מוסמך.

גריל גז - תמונה

הכי מומלצים: 6 דגמי גריל גז שיעשו לכם טוב על הנשמה

שכנענו אתכם ועכשיו אתם מחפשים לרכוש גריל גז שווה שיצלה למענכם ארוחה מהחלומות? מצוין! רגע לפני שנצלול אל עולם הדגמים הכי עדכניים ואפקטיביים, חשוב להדגיש שסביב כל דגם נוצר סט פתרונות מסוים שלא בהכרח קיים בדגמים אחרים.

למה? מפני שגריל גז הוא למעשה מכונת בשרים מותאמת אישית, כזו שפותרת צורך אצלכם, שלאו דווקא קיים אצל אחרים. מעבר לכך, ככל שהמתקן כולל יותר עזרים, פיצ'רים, פתרונות ושכלולים, כך מחירו גבוה יותר ולכן רצוי שתחשבו קודם כל על התקציב שלכם ורק לאחר מכן תבדקו מי מבין הדגמים מתאים לכם יותר. יכול להיות שדווקא בעוד מאמץ קטן של השקעה תוכלו לרכוש גריל גז משוכלל ויוקרתי יותר, שפותר לכם צורך מרכזי כמו משטח חם להנחת הבשר שמוכן כדי לשמור על הטמפרטורה והעסיסיות לפני שאוכלים או אפילו קערה צמודה לערבוב תבלינים שתלהיב כל טבח חובב.

סדרת Qשל חברת וובר –

מתקני גריל משובחים, קומפקטיים וניידים עם שטח צלייה מפתיע בגודלו. דגמי Q יצוקים אלומיניום עם משטחי עבודה מתקפלים וגוף קעור על מנת ללכוד בצורה טובה את האדים וכך להשאיר את הבשר עסיסי. לכל אחד מהדגמים קיימת מערכת ניקוז שומנים מוצלחת וכן צינור עם חיבור עצמי קל לבלון ללא צורך בטכנאי.

גריל הגז מבית Apex–

עמידים, חזקים ומרשימים עם יכולת לכידת החום והאדים לכדי יצירת טעם משובח ביותר, חלוקת משטח הצלייה על מנת לשלוט בכל שיפוד או נתח שמונח עליו, הצתה עוצמתית ורשתות יצוקות לפיזור חום מושלם. אפשרות לתוספת פלטה יצוקה וכלי טיגון לכל מטעם נוסף שאתם חושקים בו לצד הבשר.

סדרת D2 של חברת Dechef–

מתקני הצלייה המשובחים כוללים שתי קומות: אחת לצלייה ואחת לחימום או הפשרה. מבערי נירוסטה חזקים והצתה מתקדמת, כוללים מד טמפרטורה מדויק ופיזור חום מושלם עם וויסות אפקטיבי של העוצמה. מדובר בגריל גז חסכוני מאוד בצריכת הגז עם מערכת ניקוי יעילה ואפילו פותחן בירה מובנה. לחיים.

סדרת SPIRITשל חברת וובר–

מוצר מושלם למרפסות בעל שני מדפים כאשר השמאלי מתקפל במידת הצורך והימני מחובר לאפליקציית I-GRILL המאפשרת לשלוט בתהליך הצלייה מרחוק דרך הנייד. פיזור החום במתקן אופטימלי במיוחד ותורם לחוויית הטעם ומערכת איסוף השומנים תמנע טפטוף על רצפת המרפסת.

סדרת GENESISשל חברת וובר –

מתאימה לשוחרי בשר אמיתיים שמעוניינים להשקיע עד הקצה בחוויה טובה וראויה על הצלחת. חיבור לאפליקציית I-GRILL הייחודית, טכנולוגיית הצתה, צלייה ושליטת החום של הבשר הן ברמת דיוק מושלמת תוך שימוש במבערי טורבו בעלי פטנט עולמי. למתקן קומה עליונה לחימום והפשרה עם פיזור חום אופטימלי, איסוף שומנים מוצלח וכירת צד מיוחדת לבישול וטיגון בדגמי הפרימיום.

סדרת SUMMIT של חברת וובר –

נחשבת לדבר המושלם בתחום הצלייה וניצבת ברף העליון של חוויית הברביקיו העולמית. מוצר קצה איכותי במיוחד עם שפע פונקציות אפשריות, שמתאים בעיקר לבשלנים ומארחים, מביני דבר בבשרים ואלו שמעוניינים ליהנות מטופ שבטופ. 5-7 מבערים עוצמתיים יספקו לכם תצוגת חום עד לצריבה ואיטום מושלמים של הבשר, כירת צד חסינת חום, קופסת עישון בשרים, קליטת אדים מושלמת, רשתות חום עם פיזור אחיד, שטח צלייה עצום עם משטח להנחת בשרים מוכנים, פקודות צלייה במבחר סגנונות דרך אפליקציית I-GRILL, ארוניות אחסון, מד חום אינטגרלי, שיפוד מסתובב באמצעות מנוע חשמלי ועוד המון.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא