חיפוש

בחירת גריל פחמים: המדריך המלא 

צליל הצריבה על המנגל והניחוח הממכר של הבשר מסוגלים לייצר תחושת רעב כבר מהשנייה הראשונה. ואין כמו לארח, לבלות בטבע, בחופשה, בפיקניק עם חברים או משפחה כשגריל הפחמים הוא הכוכב המרכזי של האירוע – מאכיל, משביע ובעיקר מפנק בטעם איכותי שאף פעם לא מאכזב.

בחירת גריל פחמים

למרות שעולם הגריל ותרבות הברביקיו העולמית כבר מפותחת ולרשות כל קרניבור חובב עומדת האופציה של גריל גז משוכלל – גדודים שלמים של אנשים יעדיפו להשתמש בחוויה האותנטית של גריל פחמים.

הטעם נוסטלגי, ביתי ומשפחתי, כמו שאנחנו אוהבים והפחמים מחדירים על הבשר חום בעוצמה גבוהה כך שתהליך ההכנה לא ארוך והבשר נותר חם ועסיסי לאורך זמן, גם אם מישהו ירצה לנשנש את מה שנותר בסיר כעבור שעה. גריל הפחמים הוא קומפקטי, נייד ותענוג לקחת אותו ממקום למקום מתי שרק מתחשק.

הוא לא דורש תחזוקה שוטפת וניקוי לאחר כל שימוש בהחלט יספיק כדי לשמור עליו לטווח ארוך.

הפארקים הרבים בישראל ערוכים היטב לחוויית הנפנוף הישראלית ומציבים שולחנות פיקניק רבים עם עמדות גבוהות להציב עליהן את המתקן, פחים קרובים לרוקן אליהם את הפחמים בסיום והכל כדי שכל חבורה תוכל ליהנות מהטעם האהוב בשבתות, חגים, חופשות וכמובן יום העצמאות שלא שלם בלעדיו.

גריל פחמים – היה ונותר האהוב מכולם

אם היינו צריכים לעשות סקר בקרב חובבי גריל פחמים, היינו מגלים שרובם היו מעדיפים פעולות בשתי ידיים בהמון תחומים נוספים.

לכן לא קשה להשוות את חוויית השליטה העצמית על המנגל לנהיגה ברכב הילוכים – ידע נרכש שמצריך המון מיומנות ומי ששולט בו פשוט מכור לחוויה.

כמו בהעברת הילוכים ומשחק עם הקלאצ', יש לא מעט קסם סביב טקס סידור הפחמים וטכניקות ההדלקה, הנפנוף על הבשרים הטובים וגם השליטה במה שקורה בשולחן, עם אופציה לנשנש בין לבין.

גריל פחמים הוא שיטת הצלייה המסורתית שעוברת מדור לדור וכאומה חובבת אוכל, אנחנו תמיד נהנים ממסורת של טעמים וטכניקות הכנה מוכרות מבית, עם אופציה לשדרג כל מנה, לתבל, להיפתח לטעמים חדשים, להשתדרג לבשר איכותי יותר ולקבל ארוחה מוצלחת שכולם אוהבים.

באיזה מתקן גריל פחם כדאי לבחור?

לבחור גריל פחם מוצלח שישרת אתכם לטווח ארוך הוא משימה שנראית יחסית פשוטה. כולנו יודעים בדיוק מה הנוחות והטכניקות שישרתו אותנו הכי טוב מהמנגל לצלחת, איך נצלה, איפה נדליק ועם מי נאכל.

גם בתחום העלאש פחמים יש לא מעט חידושים ושדרוגים מבורכים, שמעמידים לרשות חובבי הסטייק והפרגית עוד הרבה פונקציות שלא היו קיימות ומאפשרות צלייה מקצועית יותר, נוחה ואיכותית.

כל מתקן גריל פחמים כולל יתרונות משלו ולכן שווה לראות מה מציע כל מתקן לפני שאתם רוכשים. חברת  D&Sהמייבאת מוצרי פנאי ולייפסטייל אמריקאים, מעמידה לרכישה מגוון רחב של מתקני ברביקיו פחמים מהדור החדש שיהפכו את הארוחה שלכם להרבה יותר טובה.

נקנקיות על האש

המלצות למתקני גריל מעולים!

אמנות הצלייה על הפחמים מספקת טעם עשיר וייחודי אבל מעבר אליה, צריך להחליט מהו הגודל הרצוי, לוודא שהדגם כולל מכסה ששומר על העסיסיות אך מאפשר הוצאה וכניסה של אוויר, שיטת ניקוי המנגל ופינוי האפר, כמה שנות אחריות ניתנות על המתקן, האם יש לו פונקציות שיכולות לעניין אתכם, מהו עובי הציפוי למניעת כוויות במגע ועוד.

אחד ממתקני הגריל האהובים ביותר הוא Premium Smokey joe 37 של חברת וובר האמריקאית.

מדובר בלא פחות מגריל הקמפיקניק (קמפינג + פיקניק) המושלם! גריל פחמים נייד שאפשר לשאת ממקום למקום בקלות ולהציב בצורה יציבה על כל קרקע, לתפעל ולנקות בצורה קלה. לגריל זה קיימת מערכת אוורור חדשנית לשליטה בחום הבשר והוא מגיע עם לא פחות מ-10 שנות אחריות.

דגם נוסף שאנחנו אוהבים לאהוב הוא Weber Ranch Kettle האגדי, עם שטח הצלייה העצום (114 ס"מ!) שיאפשר לכם להניח כמות גדולה מאוד של בשרים, שיפודי ירקות ואפילו תבנית צלייה לכל מה שתרצו לצלות או לחמם מבלי להניח ישירות על הרשת.

המרחב על הגריל היוקרתי והמעולה מצופה אמייל איכותי ועמיד במיוחד עם טכניקת וויסות האוויר המיוחדת של Webber, פלוס יכולת להגביר ולהנמיך להבות ואחריות לעשר שנים. תענוג.

ועוד מתקן גריל פחמים שאנחנו חושבים שכדאי שתכירו הוא Weber Go-Anywhere שיהפוך בקרוב לחבר הכי טוב שלכם בטיולים מחוץ לבית. המתקן מתקפל עד למצב של נשיאה במצב של מזוודה קטנה יותר מצידנית, תפעול נוח וניקוי ללא מאמץ. גם הפעם אפשר להיות בטוחים בעמידות לחום גבוה בזכות ציפוי אמייל חזק במיוחד ומערכת האוורור המשובחת. כולל אחריות ל-5 שנים.

דגמי היוקרה של חברת Webber

סדרת דגמי ה-Preformer של מתקני הגריל האהובים בישראל כשמה כן היא – ארוחת בשרים אאוטדור שהיא גם שואו.

מדובר בעגלה קלה עם ארבעה גלגלים שעליה מונח המתקן בגובה העיניים (אין צורך לכופף את הגב) ולצידו שולחן עבודה לחיתוך, פריסה, שיפוד הירקות/ הלבבות/ הפרגיות/ קוביות האנטריקוט, הצבת סיר הבשר או כל מה שתבחרו לעשות תוך כדי ההכנה.

בדגםPerformer Original המדף מתקפל כך שתוכלו להזיז את המתקן ממקום למקום בצורה נוחה. הדגם כולל רשת ניקל מודולרית – ניתן להסיר ממנה חלק ולהפוך את משטח הצלייה לפלטה חלקה או להכניס אליו סיר. פויקה אורז ותפוחי אדמה? כן, לגמרי.

עוד בסדרת הפרפורמר המרשימה תמצאו את PERFORMER DELUXE שיוצר במטרה להפוך למוצר העל של עולם הברביקיו פחמים.

מדובר במנגל מאובזר עד הקצה, שבנוי בתוך עגלה חזקה עם יציבות מושלמת, משטח עבודה גדול, תא אחסון לפחמים ומערכת גז להדלקת הפחמים (ללא צורך בשימוש במדליקי פחמים למיניהם), מיכל אפר מיוחד ופיצ'רים בפטנט הייחודי של וובר:

מניפת אלומיניום, מערכת אוורור, מתלים לאביזרי הגריל, רשת ניקל מודולרית ורשת תחתונה לפחמים עם פתיחה שמאפשרת להוסיף פנימה פחמים נוספים. וכל הטוב הזה מגיע עם אחריות לחמש שנים.

שדרגו את גריל הפחמים שלכם: אבזור שווה שכדאי להכיר

אמנם כל מה שצריך כדי להוציא את מנת הברביקיו המושלמת זה רשת, פחמים ובשר משובח, אבל מי אמר שהיעילות והנוחות לא יכולות להשתדרג?

אחד המוצרים המשלימים האהובים ביותר על חובבי גריל הפחמים הוא מלהיט פחמים מיוחד מאלומיניום, שלוכד את חום הבעירה הראשוני וגורם לפחמים להתחיל לבעור מיד, ללא המתנה, שימוש בעוד ועוד מדליקים כימיים מזיקים או כיוון הרוח.

עוד אפשרות פופולרית היא רכישת מד חום דיגיטלי מקצועי – הקץ לחיתוך אמצע של הקבב כדי לבדוק מידה! עם המדחום אפשר לשלוט בכל רגע נתון בעוצמת הצלייה ומדובר במוצר שישרת אתכם גם לבשרים באפייה, במעשנת או במנגל של אחרים.

חובבי הבישול ומביני דבר בקולינריה ישמחו לגלות שגם בתחום שדרוג המנות יש לא מעט אפשרויות טובות על גריל הפחמים האהוב. אחת ההמלצות של מומחי הברביקיו היא לרכוש מתקן לעוף בעמידה לעישון קר ובישול במלח. המתקן "מולבש" על הרשת והתוצאה עסיסית וטעימה במיוחד.

מי שמעוניין להשתמש בגריל כתנור לכל דבר ולהכין מאפים, קציצות, עוגיות ועוד, יוכל להשתמש בווק הסקנדנבי– תבנית ברזל יצוקה ועמידה לטמפרטורת המנגל שתאפשר לכם להכין שלל תוספות טעימות לארוחה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא