חיפוש

האם מטבח הבית גם מבוטח בביטוח בית משותף?

ניתן לגור כיום בכמה סוגי בתים. הנפוץ מבניהם הוא הבניין. הבניין הינו מבנה שיתופי ולכן צריך להסתכל עליו בראייה רחבה הרואה את כל הדיירים.

בדיוק בשביל זה הומצא הביטוח המשותף, שתפקידו להסתכל על כל המבנה כיחידה אחת!

 

מהו ביטוח בית משותף?

ביטוח בית משותף נועד להגן על כלל המתקנים בבניין במקרי נזק. ברגע שאחד יצר נזק בבית משותף, הוא משפיע על כל הסובבים אותו. לכן, בעולם כיום כלל לא מספיק לבטח את עצמך ויד לדאוג לפוליסת ביטוח לבית משותף.

 

מי אחראי על ביטוח בית משותף?

בדרך כלל על ועד הבית לוודא את כל הפרטים הקשורים לביטוח משותף. הוא זה שמדבר עם חברת הביטוח ומחפש את הביטוח שמתאים למום בו אתם גרים. אך, אנו לא ממליצים לכם להסיר אחריות מביטוח זה. ווודאו שבאמת יש לכם ביטוח בית משותף שמספק אתכן וכל תהיו בראש שקט מהזווית הזו.

 

מה מבוטח בתוך ביטוח בית משותף?

ביטוח בית משותף מטרתו לדאוג שהבית המשותף יהא מוגן מכל נזק. הדבר החשוב ביותר הוא שבמקררה שחס וחלילה קורה נזק בלתי הפיך, ולא לכל השכנים יש ביטוח, תוכלו לשפץ את דירתכם. אם לשכן אחד יש ביטוח ולאחר אין, הבניין לא יוכל להיבנות מחדש ומכאן החשיבות של הביטוח

את היקף הביטוח ניתן לבחור. ניתן לבחור בביטוח שמכסה רק את החלקים המשותפים של הבניין – חדר המדרגות, המעלית, הגינה ועוד. אך, לא כדאי להסתפק בביטוח בסיסי זה וכדאי להרחיב את הביטוח כך שיכסה גם את תכולת הבית

לכן, גם מטבח הבית יכול להיות מכוסה בביטוח הבית המשותף, ובמקרה של שריפה או כל אסון אחר, תוכלו לקבל את הכסף כדי לבנות מטבח חדש. כמובן שהמטבח הוא רק דוגמה. חברי הבית המשותף יכולים לבחור באופן ספציפי מה הם רוצים לבטח. חלק מהבתים המשותפים יעדיפו את הביטוח המכסה רק את החלקים המשותפים אך רבים ידיפו לבטח גם את הדירה האישית של כל דייר.

 

איפה עושים ביטוח בית משותף?

בשוק כיום יש חברות ביטוח בית משותף רבות. חפשו את החברה שנראית לכם הכי מהימנה, שמציעה לכם מחיר טוב ושמתאימה את הביטוח לצרכים שלכם. עשו סקר שוק מקיף ואל תתעצלו עד שתמצאו את הביטוח שמתאים לבית שלכם.

זכרו! לאדם הסביר ישנה הטיה קוגניטיבית שגורמת לאנשים לחשוב שהדברים הרעים לעולם לא יקרו להם. אך, לא כך הדבר. אסונות תמיד יש, וחייבים להיות מוכנים לרע מכל. לכן, אנו ממליצים לכם לא להיות שאננים ולבטח את עצמכם מפני האסון הבא. עדיף להיזהר ולשלם מעט יותר מלבכות לאחר צרה. כמובן שהדבר כרוך בהוצאה כלכלית אך ההוצאות על תיקון אסון יהיו גדולות הרבה יותר.

 

מטבח מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא