חיפוש

כל היתרונות במערכת מים תת כיורית

מים טעימים ומסוננים, בטמפרטורה מדויקת, ובלחיצת כפתור – נשמע כמו חלום? אז זהו, שזו המציאות, כבר שנים רבות, הודות לפיתוחים טכנולוגיים שונים ומבורכים, המסייעים לנו להגביר את צריכת המים, החשובה כל כך לבריאותנו.

בין שלל הפתרונות קיימת גם מערכת המים התת כיורית, שלה יתרונות רבים. על כולם נפרט במאמר הבא. המשיכו לקרוא!

 

פתרון מים פרקטי, אידיאלי, ונגיש

ברי המים הביתיים והמוכרים מגיעים במגוון רחב מאד של דגמים, צורות, וצבעים. הם כוללים פיצ'רים שונים כמו מים חמים, קרים, ואפילו מוגזים. עם זאת, רבים אינם מעוניינים להעמיס על השיש שלהם מתקן מים גדול ובעל נוכחות.

גם ברי המים הקטנים יותר תופסים מקום על השיש – ורובנו מעוניינים לנצל את השיש שלנו למטרות אחרות. אם בר מים הוא לא דבר שכלול בעיצוב המטבח שלכם ומשלים אותו, מערכת מים תת כיורית המותקנת מתחת לכיור היא הפתרון המושלם בשבילכם.

 

הדור הבא של המים בישראל

הפתרון האלטרנטיבי והלא פחות מעולה, נוח ושימושי – הוא מערכת מים תת כיורית \ בר מים תת כיורי. מדובר במוצר מנצח של בר מים המותקן מתחת לכיור, כך שלמעשה איננו תופס כלל מקום על משטחי השיש ברחבי המטבח.

כך גם אתם יכולים ליהנות משימוש נוח מבר מים, קרים או חמים, ומסינון מים יעיל במינימום תפוסה על השיש ובמקסימום הנאה.

 

להשאיר את השיש נקי וחף מאביזרים שונים

מערכת המים התת כיורית אינה תופסת מקום כלל על השיש, וכשמה כן היא – מערכת לסינון מים המותקנת מתחת לשיש. מכשיר זה עושה את אותה הפעולה כמו כל בר מים מבלי להפריע לנו בעיניים ומבלי לתפוס מקום נחוץ.

אם חשוב לכם לשמור על קו מינימליסטי ונקי במטבח שלכם מבלי להעמיס עליו תכולה מעיקה, או אם השיש שלכם קטן ואין לכם מקום מיותר עבור בר מים – אין ספק כי בר מים תת כיורי הוא מוצר מעולה שמתאים לכם באופן מושלם.

 

מים נקיים ובריאים, בטמפרטורה מדויקת

מים נקיים ומסוננים בטמפרטורה מדויקת, רותחים בחורף או קרים וצוננים בקיץ – בר המים התת כיורי יכול לספק לכם את זה. המים החמים יכולים להגיע לטמפרטורת רתיחה, ואילו המים הקרים ל4-8 מעלות.

מערכת זו מטהרת את המים בטכנולוגיה מתקדמת, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם שותים מים בריאים ונקיים, שאינם מכילים רכיבים בלתי רצויים כלשהם. קיים אישור של מכון התקנים, מה שאף מבטיח שימוש תקין וחף מסכנות.

 

לסיכום

בכדי ליהנות ממים נקיים וטעימים אין צורך לסחוב שישיות מים כבדות מהסופר או להצטייד בבר מים יקר ומסורבל שתופס לכם מקום על השיש.

הקדמה הטכנולוגית מביאה אלינו את מערכת המים התת הכיורית, המאפשרת לנו ליהנות מכל היתרונות של בר מים ולחסוך מקום על השיש.

מטבחון