חיפוש

כל מה שתצטרכו כדי לאפות את עוגת יום ההולדת שתמיד חלמתם עליה

"אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי עוגה" – כך שרים מיליוני ילדים בישראל, והם אינם טועים, שכן עוגת יום הולדת לעד תישאר הסמל האייקוני המציין את החגיגה השנתית של כל ילד וילדה בישראל.

תמיד אפשר להסתפק בעוגת השוקולד הפשוטה עם הסוכריות הצבעוניות. זו בוודאי תשמח כל אחד, אבל אם ברצונכם להשקיע קצת יותר ולאפות את עוגת יום ההולדת שתמיד חלמתם עליה, המשיכו לקרוא את המאמר הבא.

 

מה צריך בשביל עוגת יום הולדת חלומית

קודם כל ולפני הכול, נתחיל מהבסיס, שהוא עוגה בחושה כמובן. זו יכולה להיות עוגת שוקולד או וניל. בחרו במתכון מנצח של עוגה בחושה. באינטרנט יש מתכונים רבים וטובים.

הדבר השני שתצטרכו לעשות הוא להכין קרם וניל פשוט, העשוי משמנת מתוקה, תמצית וניל, ואינסטנט פודינג. בכדי לזלף את קרם הוניל על גבי העוגה בצורה יפה ומדויקת, תצטרכו לרכוש שקיות זילוף. אין לכם שקיות זילוף בבית? לא נורא, תוכלו להשתמש גם בשקיות סנדוויץ' פשוטות.

הדבר השלישי והאחרון שתזדקקו לו הוא קישוטים כמובן. תוכלו לבחור בסוכריות הצבעוניות הקלאסיות, בפצפוצי שוקולד, ועוד. בכל הקשור אל תחום של ציוד למטבח, היאזרו בלקקן טוב וסכין נוחה למריחה.

 

קישוט העוגה – הצעד החשוב ביותר בדרך לעוגת יום הולדת חלומית

את בסיס העוגה ניתן להכין כיומיים מראש ולשמור בטמפרטורת החדר בתוך התבנית שבה השתמשתם, עטוף היטב בניילון נצמד. את קרם הוניל תוכלו לשמור עד יומיים במקרר, בתוך קערה מכוסה או בשקית זילוף.

את תהליך קישוט העוגה יש לעשות סמוך ככל האפשר למועד ההגשה, כי טעמה של העוגה כאשר היא כבר מקושטת נפגם במקרר, וגם הקישוטים יחזיקו מעמד בצורה הטובה ביותר בחוץ.

כאשר אין זה מתאפשר, ניתן לשמור את העוגה המקושטת במקררר עד כיום, ללא כיסוי.

 

דגשים חשובים נוספים בהכנת עוגת יום הולדת

בטרם תפנו להכנת העוגה, חשבו לכמה אנשים בערך היא אמורה להספיק, כך שכל אורח יוכל לקבל פרוסה. התאימו את גודלה של התבנית וצורת העוגה למספר האנשים, וחשבו את כמות החומרים המופיעה במתכון, ואם צריך – הכפילו אותה.

שנית, בחירת סוג העוגה צריכה להתאים לבעל או בעלת השמחה. אם מדובר באדם מבוגר, עוגת היום הולדת שתתאים לו תהיה עוגה מסורתית ממתכון אהוב שרץ במשפחה כבר שנים, ולאו דווקא עוגה מודרנית עם טעם חדש ולא מוכר. כאשר מדובר בילדים, עוגת שוקולד לרוב תהיה הבחירה הבטוחה, בעיקר כאשר היא מקושטת בקצפת וסוכריות.

 

לסיכום

הכנת עוגת יום הולדת חלומית אולי נראית כמו פרויקט מורכב, אך אם תעקבו אחר הדגשים המופיעים במאמר תוכלו להוציא תחת ידכם עוגה נהדרת, גם אם אינכם האופים המדופלמים ביותר.

בעזרת כמה צעדים גם העוגה הפשוטה ביותר יכולה ללבוש חג. מזל טוב!

עוגיות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא