חיפוש

כשהראש במקום אחר – 4 דברים שישאירו אתכם רגועים בשבעה

פטירה של קרוב משפחה היא אירוע מורכב, שמלווה אתגר נפשי לא קטן יחד עם הצורך להתמודד עם ארגון של שבעה. השבעה היא שבוע שבו אתם צריכים לדאוג להרבה מאוד דברים בצד הלוגיסטי, וכדי שהראש שלכם יהיה פנוי להתייחד עם זכרו של יקירכם, חשוב שיהיה מי שידאג לדברים הללו במקומכם. כאן נספר לכם על כמה דברים שיישארו אתכם עם ראש פנוי.

 

שבעה ואבלות

בניגוד לאירועים אחרים בחיים שלנו, שבעה היא אף פעם לא אירוע שאנחנו יכולים להתכונן אליו מראש. ברגע נוחתת עלינו הבשורה קשה אנחנו מהר מאוד צריכים לדאוג להרבה מאוד דברים טכניים, מה שמקשה עלינו להתמודד בצורה הנכונה עם האבל על מות יקירנו. לפניכם מספר דברים שתוכלו לעשות כדי שהראש שלכם יהיה פנוי לאבלות במהלך ימי השבעה.

 

  1. מקום לשבת שבעה

הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג למקום שבו תשבו שבעה. כיום, אתם לא זקוקים לבית גדול שבו תוכלו לשבת כיון שבעזרת סוכת אבלים ניתן להפוך גם חצר גדולה למקום שראוי לשבת בו שבעה.

את האוהלים ניתן לחבר למערכות מיזוג אוויר ותאורה, וכך למעשה אתם מקבלים חלל נוסף שבו תוכלו לקבל את המנחמים הרבים. הקפידו על אוהל בגודל מתאים שיוכל להכיל את המבקרים.

 

  1. סידורים וספרים

בדרך כלל בשבעה נערכות תפילות במקום שבו האבלים נמצאים, על מנת לאפשר להם לומר את הקדיש על הנפטר. מומלץ לדאוג מראש לסידורים שיאפשרו לכל מי שבא לנחם אתכם להתפלל יחד אתכם, גם אם הוא לא יודע את התפילה בעל פה.

 

  1. ריהוט לשבעה

ריהוט לשבעה הוא גם דבר שחשוב לדאוג לו כמה שיותר מהר. הריהוט כולל כמובן כסאות עבור האבלים ועבור המנחמים. עבור האבלים יש לדאוג לכיסאות נמוכים יחסית, ועבור המנחמים ניתן להביא כיסאות רגילים. הקפידו להביא כמות מספקת של ריהוט כדי שתוכלו לשבת שבעה בצורה נוחה.

 

  1. שירותי אוכל

הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות במהלך השבעה זה לדאוג למזון עבורכם ועבור כל מי שבא לפקוד את ביתכם. מומלץ לקבוע מראש כדי לנהל את שירותי האוכל במהלך כל השבוע שבו אתם יושבים שבעה, כדי שהעול הזה ירד מהראש שלכם כמה שיותר מהר.

בדקו כמה אבלים אמורים להיות יחד איתכם באותו מקום, והזמינו עבורם ארוחות לימי השבעה. עבור שאר האורחים כדאי לדאוג לאוכל מהיר שיהיה מונח במקום שבו אתם יושבים שבעה. אל תתנו לעצמכם להתעסק עם האוכל בשבעה במקום להתייחד עם זכרו של אהובכם.

 

לסיכום

כל שבעה מלווה באתגרים לוגיסטיים לא פשוטים, וכדי שתוכלו להתייחד עם זכרו של יקירכם ולהיות עסוקים רק באבל, חשוב לדאוג מראש למספר דברים. הקפידו לוודא שיש לכם מקום נוח לשבת בו שבעה, והריהוט והאוכל של השבעה מוסדרים לכל אורך השבוע הקרוב.

עמדת אוכל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא