חיפוש

איזה ציוד צריך כדי להכין ברביקיו בגינה שלכם?

הישראלים ידועים בחיבה שלהם לברביקיו, או כמו שקוראים לזה בסלנג הישראלי – מנגל.

החג שמאפיין במיוחד את אהבת הבשר הוא יום העצמאות – כמות עמדות הברביקיו האינסופית שניתן למצוא בכל פינה היא בהחלט תופעה ייחודית.

כדי להפוך את הברביקיו לשווה כדאי שיהיה לכם חברה טובה, אבל מעל הכל – ציוד טוב! הציוד המתאים הופך את האוכל מבינוני למשובח – אז אם אתם רוצים להרים את הברביקיו שלכם רמה תתחילו להשקיע בציוד.

 

איפה קונים ציוד לברביקיו?

חשוב לקנות את הציוד בחנות שניתן לסמוך על איכות המוצרים שלה. כמו כן, כיום ניתן למצוא את הציוד הטוב ביותר גם באתרי האינטרנט, לכן אין צורך לגשת לחנות – אפשר לקנות ציוד לברביקיו בלחיצת כפתור! אם אתם מחפשים חברה טובה כדאי לכם להיכנס לאתר של הכל לים מוצרי BBQ וגרילים. באתר של החברה תמצאו מגוון מוצרים שניתן לשים בגינה – מנגל גז, פינות ישיבה ועוד.

 

מנגל גז – חובה בכל גינה

המוצר הבסיסי ביותר שחובבי ברביקיו צריכים להחזיק הוא מנגל גז. במקום להסריח מהאש, תוכלו להשתמש במנגל הזה, שדרך אגב – הוא גם מכין את הבשר טוב יותר. פעמים רבות האש שנדלקה מעצים נותנת לבשר טעם של פיח, אז אל תתקמצנו ותקנו מנגל גז של חברה איכותית. בנוסף, חשוב לקנות מנגל בגודל שמתאים לכמות הנפשות הסועדות בערבי הברביקיו שלכם.

 

איך מנקים את המנגל גז?

על מנת לשמור על המנגל גז נקי תצטרכו לקנות מברשת מיוחדת לניקוי מנגל גז. את המברשת ניתן למצוא במגוון אתרים, כמו הכל לים למשל. חשוב לקנות מברשת כיוון שספוג רגיל לא ינקה את המנגל בצורה טובה, וכך הוא לא יישמר לכם לאורך שנים.

 

טאבון גז

אם אתם חובבי פוקצ'ות , פיצות או פיתות – אתם חייבים לקנות טאבון גז! הטאבון הזה מקל על ההכנה, חוסך את הריח הרע ומוציא מאפים מצוינים. אין כמו מנגל שמוסיפים לו מאפה משובח – לחמנייה עם ההמבורגר, פיתה טובה וכיוצא בזה.

 

שיפוד מסתובב

אם אתם חובבי בשר מקצוענים, אתם בטוח אוהבים לצלות את הבשר שלכם שעות ארוכות כדי שהוא ייצא רך ועסיסי. השיפוד המסתובב עובד בצורה עצמאית ובאופן חשמלי, לכן אתם לא תצטרכו להתאמץ כלל. ניתן לצלות בו הן בשר והן עוף.

 

מערכת ישיבה מפנקת

מלבד הפן הקולינרי, חשוב לדאוג לאווירה. אם אין לכם שולחן וכיסאות מפנקים, המנגל עלול להיהרס. כדאי לכם לרכוש סט ישיבה מרשים, יפה ונוח, כדי להעלות את הרמה של החוויה. גם כשמדובר במערכות ישיבה חשוב לבחור בחנות עם מוצרים איכותיים, כמו הכל לים.

 

סיכום

לסיכום, ברביקיו טוב הוא ברביקיו שנעשה על ידי מכשירים איכותיים שנקנו בחנויות אמינות. השקיעו באבזור הגינה כדי ליהנות כמה שיותר מהברביקיו!

 

נתח בשר