חיפוש

למה שימוש בקולר מים חסכוני יותר מקניית שישיות?

היום גילינו שיש אנשים שעדיין בוחרים להוסיף אל עגלת הקניות שלהם שישיית מים במקום לרכוש קולר מים. הדבר נודע לנו כשיצאנו לרגע מהמשרד כדי לערוך קנייה של מוצרים בסיסיים למטבח המשותף. כשראינו את האישה המבוגרת סוחבת את שישיית המים לבדה מהעגלה אל האוטו, ליבנו יצא אליה והבנו שאנו צריכים לעצור את שטף הכתיבה שלנו ולהתמקד בכתיבת מדריך שיעלה את המודעות של שימוש נוח בקולר מים.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בחרנו להסתייע בקולגות שלנו ששמעו את הסיפור מאתנו ברגע שחזרנו עם הקנייה אל המטבח המשותף. הדבר הרי גרם לשיח ער בין כמה מאתנו ומצאנו את עצמנו מציגים אחד בפני השני את היתרונות שבקולר מים לעומת רכישה של שישיות. הרי כולנו עושים שימוש בקולר שכזה, כבר מזמן שכחנו איך המשרד היה נראה בימים שבהם היו בו שישיות (אי שם לפני שני עשורים לפחות). זו ההזדמנות לציין כי הקולגות הם אלו שסייעו בכתיבת המדריך ובשורות הבאות תוכלו לקרוא את הדעות שלהם בנושא.

 

למה שימוש בקולר מים חסכוני יותר מקניית שישיות? הסיבה של שימי

שימי מיד אמר שעדיף לצרוך מים מתוך קולר מים קרים בגלל שהדבר מאפשר לשמור על הסביבה. שימי הוא אחד הפעילים החברתיים המוכרים ביותר בארץ והוא עושה כל שביכולתו כדי לצמצם צריכה של פלסטיק מיותר. לדבריו, בחירה בקולר מים היא חסכונית הרבה יותר בצריכת הפלסטיק ולכן היא עדיפה.

 

למה שימוש בקולר מים חסכוני יותר מקניית שישיות? הסיבה של יעל

יעל היא מנהלת החשבונות של המשרד, כך שאפשר להבין למה היא שמה דגש דווקא על הפן הכלכלי. לדבריה, שימור בקולר מים הוא חסכוני הרבה יותר מבחינת ההוצאות מאשר רכישה של שישיות. שכן, העלות של שישיית מים הפכה להיות יקרה מאוד בשנים האחרונות והעלות של רכישת הקולר לעומת זאת היא נמוכה הרבה יותר.

 

מה אתם חושבים על שימוש בקולר מים?

סביר להניח שאתם רואים כעת את היתרונות החשובים שבאים לידי ביטוי בשימוש בקולר מים. שכן, מדובר בהליך שמאפשר לכם לחסוך לא רק בכסף, אלא גם בפלסטיק. אם לא די בכך, אנו מוכרחים להוסיף את הדעה שלנו בנושא ולציין כי שימוש בקולר מים מאפשר לכם שלא לסחוב ליטרים כבדים של מים מהסופר אל האוטו ומהאוטו אל הבית. אם יש לכם הורים מבוגרים שעדיין לא התקדמו לשימוש בקולר מים או אם אתם בעצמכם טרם התקדמתם, תעשו לעצמכם טובה ותתקדמו לקולר מים כדי שתוכלו ליהנות מכל היתרונות הללו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת למה שימוש בקולר מים הוא חסכוני יותר מקנייה של שישיית מים בסופר. כעת, כשיש לכם את כל המידע אתם יכולים לבחור מה נכון לכיס ולגב שלכם. שיהיה בהצלחה.

כוס מים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא