חיפוש

מהן ארוחות השף ולמה הן כל כך פופולריות

השנתיים האחרונות היו קשות במיוחד לסצנה הקולינרית בתל אביב ובמדינה כולה. עסקים אהובים חטפו מכה חזקה ורבים לא הצליחו לקום ממנה. יש תחושה שהשוק הקולינרי החוויר בהשוואה לעבר, גם מבחינת ההיצע שקצת חוזר על עצמו ומבחינת רמת השירות שירדה. לכן כל כך שמחנו לבקר ברזיאל דינר, מתחם שף מארח בתל אביב. זה הרושם שלנו

 

רזיאל – פנינה קולינרית ביפו

ניסינו למצוא את המילים המתאימות לתיאור רזיאל דינר וקצת התקשינו, מהסיבה הפשוטה שמדובר במקום קצת קשה להגדרה. המתחם מציע מצד אחד ארוחות שף במתחם יפואי אותנטי ומצד שני הפקות ואירועים ביתיים ובוטיקים. זה שילוב יוצא דופן עליו מנצחים השף רן וייס והאומן והמפיק יעקב בהרב.

 

אז מה בתפריט?

ברזיאל לא מאמינים בתפריט קבוע אלא יותר בחוויית אירוח הוליסטית. ארוחת השף נבנית בהתאם להשראה של השף ומהיצע חומרי הגלם הזמינים מהים ומהשדה, שאלו המרחבים עליהם מבססת רזיאל את ארוחות השף שלה. רזיאל מתחייבת בפני הלקוחות על מבנה ארוחה מסוים, כמות מנות, אלכוהול וכמובן האווירה הנלווית.

מבנה ארוחה קלאסי הוא ארבע מערכות, כאשר בכל מערכה "עצימות" המזון עולה. כאמור, חומרי הגלם מבוססי שדה וים והמנות מגוונות בסך הכל, כאשר תוכלו למצוא לצד מנות ים כגון סשימי אינטיאס כוסברה ותפוזי ים, שרימפס קריסטל צלוי עם ארטישוק ירושלמי, בשר סרטנים כחולים עם שעועית לימה ובהרט וכדומה מנות בשריות יותר כגון עוף צלוי, פילה בקר וסטייקים. כאמור, באירועים מוזמנים המנות נבנות בהתאם להזמנה וניתן לשלב העדפות קולינריות כגון כשרות, צמחונות וטבעונות.

 

 

מאירועים קטנים ואינטימיים עד אירועים גדולים

וייס ובהרב לא מגבילים את עצמם מבחינת היקף האירועים; ברזיאל ניתן לערוך אירועים קטנים בלופט ל-20 איש ופחות וכן אירועי חוץ גדולים עד 200 איש. כמובן שתקופת הקורונה והגבלות ההתקהלות היוו אתגר לאירועי החוץ והייתה התמקדות באירועי פנים, אך עם דעיכת המגיפה והסרת ההגבלות נראה שחוזרים לשגרה גם מהבחינה הזו.

 

עושים גם חתונות

אם אתם מתכננים חתונה ומעוניינים בחוויה קולינרית אחרת ממה שאנחנו רגילים מחתונות, אולי תשמחו לדעת שברזיאל מציעים גם שירות שף לחתונות ואירועים בסדרי הגודל האלו. כאן בולט במיוחד השילוב בין יכולות הבישול של השף רן וייס לבין ההפקה של יעקב בהרב, שמלווה את הזוגות לאורך כל הדרך כולל בבחירת המיקום המושלם לחתונה, התאורה, המוזיקה, התפאורה וכמובן – האוכל.

כפי שניתן לצפות היטב מהיכרות עם המקום, התפריט אינו קבוע וממציא את עצמו מחדש בכל אירוע. המנות מעוצבות בהשראה העונה, חומרי הגלם, אופי האירוע והעדפות של הזוג. בהרב עובד יחד עם הזוג בבחירת סגנון האירוח המתאים לאורחים והקונספט של האירוע, בין אם אתם מעוניינים בבראנץ' מפנק לאורחים או בארוחת ערב קלאסית.

 

בקיצור – אל תחמיצו

אין ספק כי רזיאל היא אחד המקומות המעניינים בתל אביב. ממליצים בחום לא להחמיץ.

 

צילחות מנה