חיפוש

מה זה בוצ'ר בלוק – ולמה אתם חייבים כזה במטבח שלכם

כשאנו קונים אביזרים למטבח, אנחנו רוצים שהם יהיו הכי איכותיים ויעילים שניתן, כאלה שגם יחזיקו למשך שנים וגם יאפשרו לנו את תהליך העבודה הכי מקצועי, איכותי ונוח.

פלטת בוצ'ר בלוק – מאפשרת בדיוק את זה, את חווית החיתוך הכי מקצועית, עם בוצ'ר בלוק בו אפילו הקצב שלכם משתמש.

מדובר בבלוק חיתוך מקצועי שיעיל הרבה יותר מקרשי העץ הדקים שהתרגלתם אליהם.

כדי להבין במה מדובר ומדוע אתם חייבים בוצ'ר בלוק במבטח שלכם, לפניכם הכל על בוצ'ר בלוק.

 

מה זה בדיוק בוצ'ר בלוק?

בוצ'ר למטבח הוא אביזר ייחודי למטבח, שמבטי חאיכות ויעילות עבור כל מי שמבשל ונזקק לקרש חיתוך במהלך העבודה. הבוצ'ר בלוק מורכב מכמה חתיכות עץ המורכבות יחדיו בהדבקה, ויוצרות משטח חיתוך ועבודה חזק ביותר. הבוצ'ר בלוק, נהג לשמש קצבים החל מהמאה ה19 ועד היום – דבר שמסביר בדיוק כמה שזה מוצר איכותי וחשוב, שחייב להימצא במטבח שלכם. הבלוגים אף ניתנים לחידוש ולליטוש, וכך מבטיחים באמת השקעה טובה שתחזיק למשך שנים. הייחוד כאן, הוא שמדובר בפלטת עץ מאד עבה, שלעומת קרשי החיתוך באמת תאפשר לכם הליך עבודה חופשי ומקצועי.

 

מדוע כדאי להחזיק בבוצ'ר בלוק?

הטופ של עולם קרשי החיתוך והבישול

הבוצ'ר למטבח, הוא האביזר הכי איכותי ונמצא בטופ של עולם קרשי החיתוך – עובדה שברורה מהיותו מצוי בכל מסעדה, ובכל קצבייה. במקום לרכוש קרשים מפלסטיק, שמתפוררים ונשברים ואינם נוחים לעבודה – מדובר בבלוק עץ משמעותי שיעניק לכם איכות עבודה איכותית ומפוארת.

השקעה טובה – מחזיק למשך שנים

הבוצ'ר בלוק, הוא אחת  ההשקעות הטובות שאפשר לעשות היום – זאת מכיוון והקנייה שלו, נשארת אתכם למשך שנים ועשורים רבים מאד. מדובר בבלוק עץ דחוס ורציני, שלא נשבר, נשרט או מתקלקל בקלות. ומעבר לכך, ניתן ללטש אותו ולחדש אותו וכך להשאיר אותו למשך שנים – בגלל עוביו, תמיד יש עוד שכבות להוריד וללטש במידה ותרצו בכך.

 

בחירה ידידותית לסביבה

הבחירה בבוצ'ר בלוק, טומנת בחובה יתרונות סביבתיים, שהופכים את הרכישה לעוד יותר כדאית ובריאה לעולם. במקום לרכוש משטחי עץ מפלסטיק, שנהרסים גם די מהר וצריך לזרוק ואתם ולקנות פלסטיק חדש כל שנה – בוצ'ר בלוק הוא פריט שעשוי מעץ ולא מפלסטיק, שגם נשאר עמכם למשך עשורים רבים ולא זקוק להחלפה מהירה – להפך, הוא ניתן כל פעם לשיפור ולחידוש.

 

בחירה אסתטית

הבחירה בבוצ'ר בלוק, היא בחירה עיצובית איכותית ואסתטית, שתורמת למטבח שלכם להיות מעוצב ברמה גבוהה ומרשימה. תוספת העץ הזו, והעובדה שמדובר במשטח איכותי ומרשים, היא הבחירה הנכונה לעיצוב המטבח שתשפר לכם את כל הלוק של המטבח. במקום קרש פלסטיק דק ושקוף, קרש עץ עבה ומלוטש כשל הבוצ'ר בלוק, תבטיח בחירה אסתטית מיטבית שתקפיץ את הלוק של המטבח.

 

בצל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא