חיפוש

7 מוצרים שאתם חייבים לעסק

פתחתם עסק? מזל טוב! בין אם פתחתם עסק כמו בית מלון, מטבח קייטרינג תעשייתי, או אפילו מפעל לעיבוד שבבי, חשוב שתכירו את המוצרים שלא כדאי לוותר על שהותם בעסק. כל בעל עסק רוצה לייעל את העסק שלו ככל הניתן. מוזמנים להכיר את המוצרים שהופכים את השהות בבית העסק לחוויה נעימה.

 

מפוחים ומנדפים

מפעלים תעשייתים ואפילו בנייני משרדים מצריכים תחלופת אוויר. בתי עסקים רבים מייצרים כימיקלים לא בריאים לנשימים ויש צורך לנדף אותם. מפוחים מבית ונטק נותנים את המענה המבוקש לסינון אוויר ונידוף חומרי וריחות מוגברים. את חברת ונטק VENTECH אתם כנראה מכירים מבעלי מטבחים תעשייתים שלא מוותרים על המוצרים של החברה. אך חשוב להכיר את מוצרי החברה להתאמת המוצר לבית העסק שלכם. כי כל עסק יכול להיעזר במוצרי ונטק המובילים.

 

תעלות ניקוז

עסקים העובדים בסביבה מלכלכת חייבים תעלת ניקוז לאיסוף הנוזלים. תעלת ניקוז המותקנת במטבח תעשייתי, לצורך הדוגמא, חייבת להיות איכותית ומותאמת לגודל המבנה. ההמלצה היא להזמין תעלת ניקוז מותאמת אישית מחברה אמינה כמו חברת ונטק המובילה.

 

ציוד נירוסטה

כשרוצים לרהט מטבח, רוצים שהריהוט יהיה איכותי ויעיל. כדי ליהנות משולחן / מדפים טובים בעסק בו המקום עובר ניקיון ותחזוקה יומיומית כמו במפעל לייצור מזון, מטבח תעשייתי ועוד, ההמלצה היא לרכוש ציוד עשוי נירוסטה איכותית. כך בעל העסק יכול להיות רגוע כשהוא יודע שהמוצרים שברשותו הם בעלי איכות גבוהה.

 

מצלמות אבטחה

כל בית עסק חייב שיהיה לו מצלמה מותקנת בחלל העסק. מצלמה יכולה להרתיע מבצעי עוולות אך בואו לא נשכח שהיא מתעדת כל פרט. התיעוד מאפשר לבעל העסק מעקב אחר מלאי, סחורה, ציוד וביצוע עבודה.

 

מטהר אוויר

קיימות מערכות רבות מבית וונטק לסינון אוויר ולהכנסת אוויר טהור לחלל בית העסק. ההמלצה היא לא רק לדאוג למערכת סינון אוויר, אלא גם למערכת טיהור אוויר המבשמת את חלל החדר ומשרה אווירה רגועה ונעימה. את מטהר האוויר שתרכשו תוכלו להתאים לחלל החדר, בין אם אתם מפעילים מפעל, משרד או בית מלון.

 

פעמון לדלת אלחוטי

כל בית עסק שמכבד את עצמו, מתקין פעמון לדלת באמצעותו לקוחות יכולים לצלצל בפעמון וכך בעל העסק יכול לקבל לנייד האישי שלו לפתיחת הדלת. קיימים בשוק פעמונים רבים. חלקם מאפשרים שליטה מרחוק וכדומה.

 

כלי עזר לעסקים

כל בית עסק יכול להיעזר בכלי עזר שונים לתפעול נכון של העסק. קיימים גאדג'טים שונים העשויים להקל את המלאכה ולקצר את זמן העבודה. הרבה פעמים בעל עסק מגלה כי משתלם לו להשקיע עוד כמה שקלים ברכישת מכונה נוספת ולחסוך את העלויות הנלוות לכוח אדם שיבצע את עבודת המכונה. זו רק הייתה דוגמא. כדי להתאים נכונה את המוצרים הנדרשים לבית העסק שלכם, תצטרכו להכיר היטב את התחום שלכם, להיות בקשר עם קולגות למקצוע ולדלות רעיונות אחד מהשני. בהצלחה!

חלל עבודה