חיפוש

5  מכשירי חשמל שכל אחד צריך במטבח הבית

תכניות הבישול הרבות הביאו למהפכה בתחום מוצרי החשמל אותם רוכשים אנשים שאוהבים לבשל ולאפות למטבח.

המאמר יציע 5 מכשירי חשמל שכל אחד צריך במטבח שלו.

 

1 – להכין שייקים בקלות

הכנת שייקים הפכה כבר ממזמן לפופולרית בבתים רבים על מנת לשמור על תזונה נבונה ואורח חיים בריא. אם פעם הבלנדר הידני היה משמש לריסוק מזון לתינוקות, כיום הוא כבר הפך למכשיר שנחוץ בכל בית על מנת להכין שייקים טעימים ומזינים. בלנדר נינג'ה למשל, הוא הטכנולוגיה החדשנית ביותר שמספקת הכנה מהירה, קלה ונוחה של שייקים. באמצעות הבלנדר יותר ויותר אנשים צורכים פירות וירקות ומאפשרים לילדים שלהם לצרוך את כל הוויטמינים הדרושים להם.

 

2 – לעשות על האש במטבח ללא עשן

המוצר החדשני והיעיל ביותר מבית נינג'ה הוא נינג'ה גריל שמאפשר צלייה, גריל, אפייה ופונקציות נוספות בקלות ובמהירות. ניתן להניח נתח סטייק עסיסי על הגריל או דג טרי, לתכנת את הפונקציה הרצויה לצלייה או גריל, לכוון את הטמפרטורה וזמן הצלייה ולקבל תוך מספר דקות ארוחה טעימה ומזינה מבלי ללכלך כלים, מחבתות וללא עשן וריחות צלייה חזקים. בנינג'ה גריל ניתן גם לאפות עוגות, להכין תבשילים, עופות, ירקות בגריל ומה לא.

 

3 – סיר טיגון ללא שמן

מכיוון שישנה יותר ויותר מודעות לבריאות ולתזונה שאנו מכניסים לגופינו, אחד המכשירים הבולטים שצריך במטבח הוא סיר טיגון ללא שמן. הילדים רוצים צ'יפס חם וטרי? אין לכם חשק לטגן ולגרום לריחות כבדים בבית? אתם רוצים אוכל בריא ללא שמן? זהו הסיר האופטימלי בשבילכם. הסיר המומלץ הוא המותג של נינג'ה שמטגן את המזון בדיוק באותו הטעם והקריספיות של טיגון בשמן עמוק רק ללא השמן ובזמן קצר הרבה יותר. הטיגון נעשה על ידי אוויר חם ושומר על הערכים התזונתיים של המזון. מדובר על מכשיר מצוין שיסייע לכם להכין מטעמים לאורחים ולמשפחה בקלות וביעילות.

 

4 – מדיח כלים לניקיון מושלם

כיום אין כמעט מטבחים שאינם מחזיקים במדיחי כלים. זוהי המצאה שמקלה על ההתנהלות במטבח ומסייעת לשמור על ניקיון כלי האוכל בצורה מהירה ויעילה. ניתן להתאים את מדיח הכלים למיקום שלו ולבחור במדיח צר, רחב, אינטגרלי המשתלב בארונות המטבח או חצי אינטגרלי שלוח ההפעלה שלו בולט כלפי חוץ.

 

5 – לנקות את כל המטבח במהירות

בבתים רבים השהות במטבח גורמת ללא מעט לכלוך שבסופו של דבר יש לנקות. כיום ניתן להשתמש במכשירים כמו שואבי אבק רובוטיים שיעשו את העבודה בשבילכם מבלי שתתאמצו כלל. ניתן לבחור בדגם של שואב בעל פונקציות של שטיפה רצפות אוטומטית וליהנות מרצפה נקיה ומבריקה. מדובר על מכשיר עוצמתי המזהה מכשולים ולכן אינו מתנגש בהם ועם יכולת ניגוב חכמה ויעילה המתאים לניקיון של כל חלל בבית.

 

 

מכשיר לשייקים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא